Apabila secara tak sengaja TERpukul nenek itu

Oke sebelum Cik Anita bercerita lebih panjang. Daku nak bagitau yang daku ada sedikit habit yang sangat tak bagus dan selalu buat dalam luar kawalan. Kalau sembang-sembang dengan member-member tu, tangan memang tak pandai nak diam! kejap kang ketepuk sana, kejap lagi ketepukk sini. Lagi-lagi bila gelak besar. Memang nasib lah siapa yang kat tepi aku. Keettepuk! tangan aku hinggap kat peha ke, lengan ke, kaki ke. Memang pedih la kulit orang yang kena tu kan. keh keh keh.

Serius aku memang tak sedar! Bila adik-adik dengan kawan-kawan aku tegur baru aku terperasan perangai yang tak senonoh macam ni. Tapi.. tak senonoh sangat ke?

Nak di pendekkan cerita, petang tadi Cik Anita pergi Majlis pertunangan rumah kawan. Memang orang ramai tah siapa-siapa yang daku tak kenal. Tapi daku layan je, friendly lah katakan. Jadi bila disuruh makan, maka daku pun melahap tak ingat dunia, sedap sangat rasanya! Lagipun sebab lapar, semua benda nak sedap!
(makan bersila je cara kampung lauk berhidang)

Potpet potpet potpet daku sembang tak hingat dunia. Bila dah jumpa kawan semua cerita syiok nak kongsi. Tapi dalam tiba-tiba aku tak sedar!

" Ketepuk ketepuk ketepukkkk"

Dengan senang hati tangan aku hinggap kat orang sebelah aku. Tapi aku rasa terkejut sangat bila orang yang aku tepuk tu nenek tua yang dah agak uzur. Jalan pun larat tak larat. Astagfirllahalazim. Aku rasa macam menyesal sangat! Sempat lagi nenek tu cakap:

" Jangan la pukul-pukul nenek, sakit cuu.."

Masa tu hanya tuhan je yang tahu jiwa dan perasaan aku. Sob sob sob ;(

Aku dah mintak-mintak maap kat situ dengan muka yang terkulat-kulat. Adeh! Macam mana aku boleh terlepas tangan macam tu. Kawan-kawan aku yang tengok pun terkejut dan kesian dengan nenek tu.

Buat nenek! nenek yang daku pun tak kenal sangat siapa. Maaf sangat-sangat! walaupun nenek tak bukak dan baca belog, tapi harap jangan simpan dalam hati yeee ;D

Memang sumpah TAUBAT tak nak dah tepuk-tepuk orang masa sembang.



Comments

Khairi Mohd said…
salam ziarah...

ish ish ish hahaha. kelakar betul. Kesian nenek tersebut, kalau beliau meninggal di situ sah sah anda akan dilanda trauma. fuh.
Cik Anita said…
terima kasih singgah ziarah sini ;)

eh jangan la sampai camtu! kalau tak meraung la nyesal seumur hidup. Mintak simpang! hish
ghost said…
cuba masa sembang tuh latih tepuk-tepuk tangan sendiri ker..tak pun tampar2 pipi sendiri ker..aaah..baru lah tersedar.hihi.

nek tuh rasanya pelik gak sebenarnya napa anita nih tepuk2 lak.tepuk dahi ker aper ok gak..huhu
Liquid said…
hahaha nasib baik nenek tu x kene heart attack ehehehe
kalo patah renyuk nenek tu, kena kawin dengan cucu nenek tu arr.
Mag said…
tu.. kuat sngt bersembang.. saya slalu perhati.. kalau wanita, depa bercerita, mesti tertumpu ayau fokus... x perasan org lain.. normal la tu.. hehe.. tapi, tepuk nenek.. agak kesian taw.. hehehe.. anyway.. blog anda sungguh menarik buat saya tertarik.. suka dan follow anda

Ini entry terbaru saya..
Cara cepat tingkatkan traffic
Nikah Gantung selesai masalah Seks bebas
Mari lah ROGOL saya!
Kurang ajar punya orang tua!
Mak Su said…
mak aaiiii, hahahhaa, nenek tu latah ker? seb bek nenek tu tak bukak langkah silat ek ;p

mengenai graduan menganggur, bergantung kepd jenis kursus yang dia amek. kalu amek kursus yg tak tawarkan bidang pekerjaan yang banyak, alamat kena queue, take turn, tunggu orang bersara, baruler dapat kerja pula.
Aleen Aiden said…
same macam mak alin.klo gelak je mesti nak tepuk org.hahah
a.R said…
siap...yey!!!

mai tengok sini...

http://sipenyapuburuk.blogspot.com/2010/12/award-dari-nuyui-ciri-lelaki-pilihan.html

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA