Mengenai Tokoh Maal Hijrah

Salam semua.

Rasa macam ada benda musykil lagi songeh nak cakap lah. Jangan marah ye ;)

Sesiapa yang tengok televisyen hari ni mesti tau kan pasal siapa yang dapat anugerah Tokoh Maal Hijrah untuk tahun ni. Kalau tak tahu boleh search sendiri. Keputusan tu memang dah muktamad dan tak boleh nak di pertikaikan kan? Tapi Cik Anita nak ngomel sikit lah.

Rasa macam ada yang tak kena la bila si beliau yang dapat. Sebab dah terang lagi bersuluh daku rasa tak sesuai dengan penampilan dia. Kalau tokoh untuk wanita unggul ke, wanita berjaya ke, wanita kuat ke. Ikut suka lah nak bagi kan kalau macam tu.

Memanglah tak dinafikan yang beliau tu seorang yang komited, jujur, amanah, rajin bekerja, sumbangan yang hebat untuk negara dan lain-lain. Tapi dari segi luaran tu macam tak kena la kan. Ewahh.

Siapalah aku untuk menilai orang dengan sewenang-wenangnya. Aku juga insan biasa :) tapi disebabkan aku banyak songeh, jadi benda macam ni pun aku nak sibuk. keh keh keh ;D




Comments

eiela said…
salam maal hijrah..

Latest Entri :
Salam Maal Hijrah 1432H
Nadia said…
cik anita mak nadia pon cakap macm xsesuai :D n dia dapt duit kan macma mak nadia kata dia tolong orang n duit tu macam bgi balik kat dia heheheh ops terlbih ke nih nnti kena saman :D
sapa yg dapat ni weh? aku tak tau, tak tengok tv pn

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA