Beribu cup cakes!


Phewee..

Memula je aku dah berpeluh dah nengok cup cakes yang seriban kat bawah ni. Jangan korang tak tahu ye, separuh daripadanya aku yang adun, bakar dan packing! Memang mahu pitam rasanya. Tapi alhamdulillah dapat siapkan oder ni jugak.

INI DIA

Nampak macam mudah, tapi sebenarnya menguji kesabaran bila aku duk buat-buat bersama my sistah Sarina. Anak-anak buah tersayang duk kacau, siap baling lagi cup cakes ni..grrrr. Tapi sabor jelah. Ekceli aku hanya disuruh membantu oder untuk door gift kenduri kahwin.

Kepada yang nak buat tempahan boleh lah pm aku di facebook ye. Rasanya sangatttt sedap!!! Serius aku tak tipu, rasa sekali mahu lagi.

Buat sementara waktu ni, kakak ku belum siap lagi memproses belog beliau. Tggu dah siap aku peromot dan paksa korang yang baca ni beli! haha.


Comments

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA