Master yag MUSTAHIL.. :(



Kenapa perlu aku cakap mustahil?

Sebab aku merasakan aku tak dapat family support macam kawan-kawan aku semua. Aku sedar adik beradik aku ramai dan bukan ada duit yang banyakkk dan aku redha tak dapat nak sambung sesama kawan-kawan tercinta sambung master!

semoga berjaya sahabat2 sayangku ANA, EKIN dan Azie!

Seriously aku JELES tahap anak babun~
Bila dorang semua apply master tu dan aku tidak. Sebenarnya aku boleh balik awal ke kolej kalau aku nekad nak mintak master tu. Tapi bila difikirkan balik, kalau aku mohon dan dapat dan tidak pergi. Aku lagi kecewa!

Jadi tak isi borang itu adalah jawapan yang terbaik. (sabarlah hatiku... :) ) peluang aku sambung master ini nanti, akan muncul bila aku dah kerja kelak. InsyaAllah.

Doakan agar aku mampu bekerja dan mencari uwang yang banyak selepas bergraduat ini nanti dan dapat support adik-adik aku yang masih di bangku sekolah.

Walaupun kecewa, tp aku berusaha utk gumbiraaa...

Comments

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA