Aku dah mula jatuh hati kat Usop Wilca


Soley soley soley soley...

muka aku yang segan ke suka entah tu begamba sebelah ucop.


Jujur nih aku nak cakap!

Masa yang Usop Wilca tu naik petas ABP, aku langsung tak pernah kenal dia siapa. Cam pelik je semua orang dok pakat gelak-gelak suka sangattt kat Usop nih. Then lepas tu baru lah aku terhegeh-hegeh nengok cerita Mak Limah nih.

Baru ku tahu sebab apa lah orang suka-suka dengan Usop nih. Dia memang best!

FRIENDLY dan LAWAK dia memang menjadi. I lebiu usop. keh keh keh. Tapi tak lah lebiu sangat. Cuma berkenan dengan cara dia layan kitorang masa pegi rakaman rancangan 'Apa saja FBI untuk tv9'.

Nanti aku tempek cerita dengan gambar-gambar yang lain. Apa yang penting minggu ni dengan minggu depan korang jangan lupa tengok cerita Apa Saja FBI kat tv9 hari Jumaat jam 8.30 malam. Kot-kot ada muka aku kat situ. Boleh tumpang gelamor.. :D

Bye.

Comments

syazwani ab said…
heyyyy soleyy soleyy !
Cik Anita said…
@wani
tengs singgah dunia Anita! :)

soley soley soley~
Anonymous said…
salam

malam tu aku tak tgk pun anugerah tu. dan aku x kenal usop ni siapa. hantu kak limah pun tak tgk lg

fail nak kenal artis
fail nak layan filem malaysia (sori)
puanstoberi said…
wah..tak kenal, tp dpt bergambo.. tak aci ni..kita bako..kita bako.. :D
THE GREEN said…
Assalamualaikum...

muka mcm suka jer begambo dgn ucop..kalo xsuka, lame doh kene bakor (ucop: kita bakor jer!)

happy blogging :-)


regards,
BLADE EDGE
puanbee said…
soley soley haa...abis ank2 akk pun suka dia...kite bako jer
oqang peqek jumpe oqang peqek...ahh ketumpor...
Mak Su said…
maksu pun minat dah kat ucop tu
Cik Anita said…
@rozami
alamak~ dah boleh dah ko nak tengok. Hargai industri perfileman Malaysia! :)

@puan Stoberi
huehue. meh kite sesama bako..kita bako :P

@qlah
yerrr..memang semua orang tengah suka!
Cik Anita said…
@blade edge
Nasib baik lah kan dia dah berumur, kalo muda tu dah habis dah bawak balik..keh keh keh

@puan bee
trademark die dasyat ohhh~
siapa suka angkat tangan macam saya.. :)
Cik Anita said…
@mamu
ketumpor la beno..macam ko pulak oghang peghak ye~ aku peghak jawa deh.. tak reti beno nak ngobrol perak tengah..haha

@mak sue
Hehe. rezeki ucop ni dah berumur baru nak gelamor..
wahhh bestnyer dapat jumpa usop wilcha..hakak pon suker sangat ngan ucop...hehhhh...

eh malam neh kann..haruss tunggu FBI tapi ader maharaja lawak pulak..alamak..!!
Teratak pena said…
First time tengok dia berlakon dalam Hantu Kak Limah tu memang gelak besau... kelakar betul watak dia.

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA