Fyp. Done!


Sekarang jam 3.10am.

Finally siap 1st draft FYP! yuhu.. Alhamdulillah.


Belumlah siap betol, tapi kira dah siap lah jugak. Cuma bezanya belum dibukukan lagi. Kang kalau dah siap jadik buku daku upload punya gambar fyp aku tuh. Dun wori.

Kepada kalian yang pernah buat benda pening cam gini, mesti tau nikmat fyp dah siap macam mana. Nikmatttttt gila! rasa kosong dah otak ni tak serabut fikir takut tak sempat siap lah bagai. Macam tak sangka. Dugaan tu tak usah kata lah, nak menangis tu entah berapa puluh kali dah.

Oke lah. Sudah ngantukz ya amat.

Selamat malam dunia.

Comments

ghost said…
mungkin aku tak pernah tapi aku tau akan kepuasan selepas melakukannya..

eh,sebenarnya lebih kepada kelegaan.
Anonymous said…
oh...cik anita, saye jeles....huhu... meh tlg buat fyp sy buleh??hehe~~
Cik Anita said…
@ghost:
aah la bisk..ayat yg sesuai die kelegaan! bijak kau mengatur ayat. Aku ni main hentam keromo je cakap kan..haish..
Cik Anita said…
@tulip zie!
hai kamu! tak siap lagi? meh2 aku tak nak buatkan..haha. ouh tak sanggup aku nak buat utk org, yg aku punya tu tah betul entah tidak...
Zuriana Zainun said…
syabas too cik anita kite..
terbaiklah...
Cik Anita said…
zueriana sayang!
tengs dear. kejayaan kau juga akan menyusul.. :)
Unknown said…
usaha tangga kejayaan.. alhamdulillah, dpt jugak siapkan
Teratak pena said…
tahniah!!! usaha itu tangga kejayaan...
THE GREEN said…
Assalamualaikum...


mmg best giler lepas siap FYP..rasa lepas semua beban keje tu..saya dah laluinya...

happy blogging :-)


regards,
BLADE EDGE
mamashikin said…
ohh mesti lega sgt-sgt kan?semoga lepas ni cik anita boleh bergembira..oh ya..salam kenal yer..nti akak follow blog awk...comel la blog awk..puple, pink, hitam...sweet tau...

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA