Jum Jamu Mata dan Oder! :)


Malas nak cakap banyak. Meh singgah sini DULU jamu mata kot-kot ada yang berkenan! Kalau dah berkenan apa lagi. Sila oder lelaju.

Alkisahnya, aku nak memperomot belog my sistah Linda yang mula mengaktifkan diri berniaga kat laman belog nih. Dah lama dah sista aku ni bisnes yang macam gini, cuma bila dah ada laman belog sendiri tu, kan satu kepuasan.

Aku sebagai adik pun membantu lah apa yang patut. Korang pun patut lah tolong jugak! Paksa ni follow belog akak aku tu. Sebab baru ada 5 orang yang follow termasuk aku. Muehehe. Bawah ni antara picca yang aku curik dari FB dia.

Kalau ada yang nk oder, sila sebut nama Anita. Nanti aku cakaplah dengan kakak aku tu suruh bagi apa-apa free gift! Hanya untuk follower Anita! Orang lain tak boleh. Area Lembah Klang sahaja. :)


kek rumah besar

fancy cookies

fruit tartlet

coklat pai (aku yang makan)

peach cake (aku pun makan jugak)


coklat cheese cupcake

coklat kek

cookies door gift

apam dot dot (aku makan)

cup cake comel

cup cakes patung boncet!



*dan sebab itu jugak. aku rasa aku gemuk memboncet, kerna terperangkap dengan makanan-makanan ini. T_T.

Comments

Teratak pena said…
yummmmyyyy bestnye... cantik dan tertarik
Anonymous said…
kretip akak ko
adiknya???
fuyooohhh!!!
besok2 boleyla kembangkan bisnes smpai SL ni eh..nak merasa nihh....
ehh...sukerla...pandai cik anita kita ni..nanti kita belanja makan petaiii..ok...hihihihi..
Cik Anita said…
@Bayu Kenangan

kalau cantik dah boleh oder dah..hihi

tengs kak siti :)
Cik Anita said…
@Rozami

adiknya lagi lah berjuta kali kretip..lagi saksama..
Cik Anita said…
@aNiS tHe BumbleBee

hehe. InsyaAllah. kalau dekat SL tu dah dtg dah skg hantar kek free :D
Cik Anita said…
@puffyfluffy cake

Haaa. i loikkke!
sambal sotong petai lagi..sedapnya!
HEROICzero said…
fruit tartlet tu, nampak sedap.

=D
salam
guan memang layan..tapi kena timbang berat badan jap
Myra Arshad said…
aaaa. time2 lunch cam ni tengok apa pun laaapooo~ haissshh T__T
Cik Anita said…
@HEROICzero

memang sedap bro!
meleleh kalo makan satu tak cukup punye..hehe
Cik Anita said…
@b.r.u.t.a.l.s.o.l.o

eh, jgn timbang dulu. pas makan baru timbang. baru best.hehe
Cik Anita said…
@Myra Arshad (:

maka si cik adik manis, cptlah masak. pastu pos sini..hehe.

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA