Pinggang orang muda yang dah tua T_T



Aku rasa aku ada masalah pinggang yang semakin serius.

Sedih aku mengenangkan pinggang aku nih. Tak boleh duduk lama sikit. Mesti pinggang aku ni rasa macam nak kebas-kebas. Apa yang aku perhatikan, aku sekarang dah tak boleh buat kerja statik fokus berjam-jam depan lappy. Aku kena duduk dan bangun. Argh.

Bila aku rasa sakit pinggang yang teramat, aku akan baring. Otomatik pinggang aku akan berbunyik macam diletup-letup. Krukk krakkk krekkk. (macam tu ke bunyi dia?) then baru aku sambung buat kerja lagi. Lepas tu sakit lagi dan aku baring lagi, dan pinggang aku berbunyik lagi. grrrrr.

Risau aku hilang nikmat sihat pinggang. Sedangkan aku masih muda belia. Kahwin pun belum dah sakit pinggang. Kalah orang yang dah kahwin. Aduhaiii... Macam mana aku nak kerja opis kalau ada sakit camni? (mengeluh lagiii)

Macam mana eh aku nak buat bagi pinggang aku ni kuat macam tuan dia. Aku sebenarnya kuat tau! susah nak sakit. (aku rasa la) Tapi bab pinggang ni aku mengalah sikit. Ada ubat tak eh? perlu ke nak makan ubat? sebab aku memang tak buat apa selama ni. Aku biarkan je sembuh sendiri.

hurm. tak ada mood lah nak buat kerja.



ada sapa-sapa nak urutkan aku?? (jangan harappp)


Comments

Anonymous said…
boleh ker? (untuk ayat last)
Cik Anita said…
@Rozami

uik. haha. sudah tentu lah tak boleh! tu ayat tanya yang tak boleh dijawab~ keh keh keh
ekin said…
minum le tongkat ali..baru kuat macam sayer..hehe
Cik Anita said…
eh awak kuat ke?
auwww..
berapa anak dah? :PP
ekin said…
haha..ada la dalam 5 ekor anak lembu..huhu

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA