Problem gambar tak boleh nak klik.Help me!


sila baja untuk besar


Tapi bila aku baja, gambar tu tak membesar. Kenapa? kenapa? kenapa? pelik. Aku baru perasan tadi ni ha.

(cuba korang klik kat gambar tu, tak ada respons apa pun kan?)

Aduh. Aku sendiri tak tau setting layout blog aku nih. Sesiapa yang tau macam mana cara nak betulkan bagitau eh. Kot-kot ada link tutorial dia. Plish help me. :)


***sebenarnya aku nak tunjuk gambar kelas yang aku baru dapat. Aku sangat suka gambar ini.


||salam perpisahan kalian||


semoga perpisahan kita ini. sebagai perpisahan yang terpelihara.amin.

Comments

Teratak pena said…
cuba tengok balik setting... dah lari kot?
Unknown said…
masa upload gambar tu, choose medium size
Unknown said…
errr..yg pakai baju kuning tu comel jer.. kim salam kat dia ekk ;p
Anonymous said…
aku igt ko tau
entri before ni pun x blh
YouSOF said…
Haa la.. biasa boleh je.. nak tolong tak tau cara pulak hehe..


Aamiiin. semoga kalian terus mengingati.. ;)
ekin said…
This comment has been removed by the author.
Cik Anita said…
@Bayu Kenangan

tak tau setting mana yang nak dibetulkan..huhu
Cik Anita said…
@MataHati @ MH

dah buat dah medium size~ tapi tak boleh jugak. cam no ni?

haaa? yg baju kuning? tu dah married da...satu2nya dak kelas aku yg dah kahwin pulak ko bekenan..heh
Cik Anita said…
@Rozami

haha.
aku baru sedar. camne eh ni
Cik Anita said…
@YOUsoF

eh tak tau pulak die..grrr..

tenkiu :)
ekin said…
Baju kuning ke tudung kuning?
Cik Anita said…
eh baju kuning?
Na eh tu yg die maksudkan?
ke Farah? kompius aku.
ekin said…
Kau tanya la dia..mana la ku tahu.. aku nampak x nampak je ni..cam ne dia leh tgk muka..he

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA