Hubungan dunia Maya


Dalam sejarah aku berblogging start tahun 2008 sebenarnya, belog yang pertama storiakudiadankamu.blogspot (dah padam), kedua belog ilham-puisi.blogspot (masih ada tp sembunyi) dan sehingga ini belog yang ketiga. Aku belum pernah admired dengan mana-mana blogger lain. Especially blogger si kumbang. Belum pernah ada belog yang aku betul-betul rasa teruja nak bukak setiap hari atas dasar suka dan minat gila atau sama waktu dengannya. Semua aku pukul rata. Atas dasar persahabatan blogger dan mengisi masa lapang aku yang suka baca belog orang.

Tapi.

Apa yang aku rasakan, aku punya kelainan terhadap satu belog ini. Aku akan bukak belog si dia setiap hari. Walaupun tiada entry baru, tetap aku akan bukak. Sampaikan aku akan tengok perkembangan siapa yang komen belog dia, dan terkadang rasa jeles. ah! Apa ke ‘bangang’ aku nih nak jeles-jeles. (bak kata Myra)

Tapi bila pikir balik, aku tak nak dia tau. Kalau aku bukak sehari seploh kali, mesti lah dia dapat kesan tapak kaki aku kat stats dia. Malu lah kalau kantoi dengan org yang kita syok sendiri. Sebab aku sedar aku gadis Leo yang takkan show apa yang aku nak.(egoo lagi)

Hurm. Dah lama dah aku tak jatuh hati seperti ini. Sampaikan aku jerittt dengan roomate aku, “bosan! Nak pakwe, nak pakwe” dengan kawan aku.. (gila dasyattt) Tapi bila kawan aku kata meh aku kenalkan. Aku akan jawab taknak!

“Ah ko ni sudah lah! Kata tadi nak, bila aku kenalkan ko tak nak. Tak usah lah ko, aku tau ko nak sapa. Ko nk mamat tuttttt...” Haha. Aku gelak sama-sama.

Selepas ni aku akan balik kampung dan di rumah kampung aku hanya ada berukband yang jarang sekali nak jadi beruk. Semoga aku lupa akan perasaan ini.

Siapakah blogger tu? biarlah rahsia. (kau ke? :p)


Sekian.

***mood packing semua barangggg.meh la tolong aku. banyak nih nak angkut dari atas ke bawah. roomate dah lama balik T__T

Comments

Myra Arshad said…
whoaaa! kak , serious macam sama jer situasi kita. just myra tengok fb. hehe
Teratak pena said…
cam lagu Siti lak... biarlalah rahsia...
Unknown said…
adat lah tu... selagi belum terikat dgn sesiapa.. pasti ade sesorang yg kita admire & ingin isi dia dlm hati... mulut tak mengaku, tp hati mau... ;)


n3 terbaru kakyong
Majlis resepsi Zed Zaidi dan Natalia
BEN ASHAARI GEGAR BLOG MAY 2011
Dapat coklat sempena hari ibu
Cik Anita said…
@Myra Arshad (:

itulah..
nasib malang sungguh kan?
tp takpe. kita kena kuattt :)
Cik Anita said…
@Bayu Kenangan

selalu berahsia itu besttt :)
Cik Anita said…
@kakyong

memang kak Yong
malu tapi mahu..weee :P

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA