Selamat Hari Emak


Assalamualaikum warohmatullahi, wabarokatuh.

Dengan kesempatan yang ada, aku nak ucapkan Selamat Hari Emak kat emak aku. Disebabkan aku tak panggil ibu, jadi aku panggil hari emak. Hari mama, hari umi, hari mummy dan sama waktu dengannya.

emakku yang di kanan itu. Love you!muahx


Jugak nak ucapkan hari ibu/mama/mummy/emak kepada bakal ibu mertua ku yang berada mungkin di Perak, mungkin di Selangor, mungkin Johor, mungkin Pahang, mungkin Kelantan, mungkin Terengganu, mungkin Melaka, mungkin Perlis, mungkin Kedah, mungkin Penang, mungkin Sabah dan mungkin Sarawak. Itu je yang aku ingat. Ada mana-mana negeri tak yang aku tak sebut?? Mesti ada punya nih, Cuma aku je yang tak comfirm mana. Keh keh keh.

Juga kepada para blogger yang bergelar IBU. Selamat hari ibu buat kalian. :) sila lah tambah cahaya mata. Err. Apa ke motip aku ucap macam tu. :P


*tak boleh nak taip panjang-panjang. Banyak benda nak kemas
*maaf jugak sebab tak reply mana-mana komen. Anita akan menyusul kemudian oke :)
*tak sempat untuk blogwalking juga. maaf sekali lagi.

Comments

Anonymous said…
aku x sambut hr ibu
hmmm
Teratak pena said…
kasih ibu bawa kesyurga
syurga ditelapak kaki ibu
hargailah sementara ada
agar tidak berputih mata
Unknown said…
selamat hari ibu..

siapakah disebelah kiri itu? ingin ku mengenalinya..kekeke
HEROICzero said…
apa aku sudah terlewat?

cuma nya,

Selamat hari Ibu. =)
YouSOF said…
Ada tertinggal 1 negeri... Negeriku... ;P



Selamat hari ibu buat para ibu atau emak atau mama atau ma atau ummi... eh ada yang tak disebut ke? hehhe
ABSOLUTE said…
selamat hari ibu kepada ibu awak jugak :)
2 beranak pakai tudung muncung.. hehehe..
ITA..mak nampak muda lah..mcm adik dengan kakak...kak ita pun nak balik ujung minggu ne..nak jumpo omak den..tapi nak bagi hadiah apo ne..dah buntu dah..
Cik Anita said…
@Aimi dan Pakcik Hashim

eh pacik?
nape hang tak sambut??
wish pun dah oke lah.
Cik Anita said…
@Bayu Kenangan

InsyaAllah kak siti atas peringatan tu :)
Cik Anita said…
@MataHati @ MH

uit kau mahu yg kiri tu?
sila2 email aku..kah kah kah
Cik Anita said…
@HEROICzero

tidak!
selamat hari ibu untuk kau jugaaa :)
Cik Anita said…
@YOUsoF

eh ko negeri apa ni???
Cik Anita said…
@asybedazzle

hehe,terima kasih.. :)
Cik Anita said…
@- GC -

gc!
itu namanya sehati sejiwa..hehe
Cik Anita said…
@anitadiana

Kak Nita!
Selamat hari ibu untuk akak. Bagi kek pun dah oke :)

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA