Usop Wilcha, Johan, Wahid, Mazlan Pet Pet (Apa saja FBI) @tv9

Bertitik tolak dengan entri sebelum ini pasal Usop Wilca dalam rancangan apa saja FBI tv9.

Jadi aku nak sambung cerita supaya korang pun tengok sesama muka aku yang muncul kat kaca tv9 dua minggu lepas. Sangat banyak ouh muka aku di situ. Bersuka-sukaan, bergelak-gelak sakan. Siap ada fokus muka aku sebijik tersengih-sengih! Amik kau nampak segala jururawat mukaku.

Ke korang dah tengok? tapi kalau nak tengok lagi pun apa salahnya...

Ekceli aku nak share video tu dari youtube. Tapi berukband ni sangat-sangat tidak memberikan kerjasama. Sebab nak bukak youtube pun susah gila nak loading, berjam lamanya nak bagi play lagi. haish. Maka aku buat begini korang kelik sendiri :


Eh boleh pulak letak video ni.

Dapat cam tak mana satu aku? kalau yang kurang kenal aku tuh mesti kompius nak tengok aku yang mana. Tapi aku yang bertudung putih tu yang ala-ala sopan lah kunun. Auww.

*Tengs pada Kak Reen yang memberik tutorial camno nak lepas upload video nih. lebiu Puan Stoberi. Nanti Nita belanja buah stoberi cicah garam... :D

Comments

aikkk.. aku pi mana masa ni? awat aku tak tengok pun.. hishhh..
Teratak pena said…
bagus...bagus... satu permualan yang baik....
YouSOF said…
Waah dapat masuk tv tu... tumpang jelez ni.. ;D



Ni yang minggu lepas punya ke Anita?
Unknown said…
ohh...itu rupanya dia.. huhuhu

nak autograf boleh?
IFA Athirah said…
u yg mana 1 ye?ada yg kamera zoom x? http://www.geekintherainbow.blogspot.com/
kemana adik kembar nama ne..lama dah tak up-date blog...bezy ke...rindu nak tahu cite baru..he..he..kak ita buka selalu...
Cik Anita said…
@- GC -

alah..tak dapat tgk pun tape, tgk lah kat sini..hehe
Cik Anita said…
@Bayu Kenangan

hehe.permulaan baik apa kak siti? jadik artis? tak suai sungguh..
Cik Anita said…
@YOUsoF

tayah jeles eh..bukan gelamorrr pun!:)
Cik Anita said…
@IFA Athirah

ada..
yg tak comel tuuu :D
Cik Anita said…
@anitadiana

menyorok..
hehe.. taklah kak. bz
YouSOF said…
sikit ada la.. ;P

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA