Esok kerja!


Dari petang tadi cuba untuk menaip sesuatu. Tapi apa pun tak muncul.

Tekan new post.

Taip sepatah dua ayat, aku padam.

Cuba nak taip lagi, tapi tak jadi apa cerita pun.

Padam lagi.

Hilang idea terus. Ah. Susah lah kalau selalu macam ni.

*** Esok sebenarnya hari pertama aku bekerja. Bos tu kata nak training aku dulu dalam seminggu dua ni. 1hb 7 nanti baru kerja aku yang betul-betul. Rasa takut sebenarnya, tak yakin pun ye. Apalah aku ni, belum kerja dah rasa takut. Doakan yer yang terbaik untuk aku.

Oh alam pekerjaan, aku datang menemui engkau akhirnya! (sambil aku memandang baju kurung oren yang sudah ku iron dan aku akan pakai esok) =)


Comments

cik dila said…
Ha ha ha,,ety! Happy working yaww..
First,memnag debau sgt lah. Lama-lama,aku rasa kau otai dah kot. kah kah kah. Btw, gudluck!
Lelord said…
selamat bekerja
Marlina Mohtar said…
selamat bekerja :) moga dipermudahkan segala urusan ya...
HEROICzero said…
hehehehe all the best !


=)
Anonymous said…
semoga berjaya
Teratak pena said…
tahniah dan selamat melangkah ke alam pekerjaan.. biasalah hari pertama memang rasa takut. nanti lama-lama okey le tu.
taniah adik anita...selamat berkerja...buat sebaik mungkin...ok..
Unknown said…
mcm mana dgn 1st day keja?
ok tak?
Cik Anita said…
@cahayabintang

heipp makcik!
lama gila tak dengar citer pasal kau. sihatkah? okeh tq. aku pasti akan jadik otai hebak punyaaaa..hehe
Cik Anita said…
@anitadiana

InsyaAllah. akan cuba yg terbaik :)
Cik Anita said…
@MataHati @ MH

Alhamdulillah.. buat masa skg oke :)
YouSOF said…
Masa komen dibaca mungkin ko dah mula selesa dan enjoy ngan kerja baru tu kan.. ;)

Standard tu sape² pun kalau masuk tempat baru kena amek masa nak sesuai.. take ur time ok!

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA