Hari 5 - status anda ? relationship anda?


Kenapalah ada pertanyaan begini. Oke-oke!

Status? Yeah




COMPLICATED! a.k.a single ;)




Malas ah nak cerita panjang lebar. Aku tau ada seseorang yang menanti dan kau tak jemu mencari aku 8x sehari (sebab aku kira). Cuma, aku MALAS.MALAS.MALAS. nak bagi harapan pada mana-mana lelaki sebab aku takut akan dikecewakan lagi! Penat lah. Bukanlah nak salahkan lelaki, tapi aku pun salah jugak. Tepuk sebelah tangan takkan berbunyi kan? Jadi sama-sama salah. Terpulang juga pada dia kalau nak salahkan aku. Redha jelah.

Selagi aku belum bersedia untuk kahwin, maka aku malas nak carik sesiapa yang serius! Dats why aku kawan je dengan semua sorang. Kalau ko rasa nak perasan, perasan lah. Aku tak cakap i love you kan kat ko? Ko je sesorang cakap love u kat aku. Kejam kan aku.

Risau sebenarnya dengan hukum karma sebab aku buat orang lain macam tu. Then aku pun akan kena dengan orang lain jugak. Tak mustahil kan? Dah terkena jugak ekceli. Tapi malas ah nak fikir. Abaikan.

Sekarang ni, biar aku syok sendiri pada orang yang tak suka aku. Lagi bagussss.... :) macam zaman-zaman sekolah dulu, syok sendiri dengan senior kan best!

*dah-dah. Jangan tanya lagi. Dah tau tu duk diam-diam je. Nanti kalau aku dah jumpa aku bagitau punya kat belog ni. Dun wori! ;)

Comments

HEROICzero said…
tolak cara baik . InsyaAllah siapa saja faham .

yang penting diri sendiri . =)
puanstoberi said…
kalo itu yg terbaik buat masa ni, oke.. teruskan..
Insyaallah, bila bebetul jumpa soulmate kita nati, masa tu mmg akan ada perasaan tu sendiri :)
Anonymous said…
ada gak jodoh ko tu
buat yg mana terbaik yer...
ghost said…
patut lar komen kenapa ramai sangat yang single sekarang nih..hihi

aku pun rasa memang patut kita tak perlu bagi harapan sangat kat orang..
sabar aje lah..bincang baik2 ok...takut nanti jd dendam ok..take care...
Cik Anita said…
@HEROICzero

diri sendiri pun problem..huhu
Cik Anita said…
@PUANSTOBERI

mengharapkan perasaan itu akan datang besok! tp mustahil secepat itu.hehe

tengs ye kak. :)
Cik Anita said…
@ghost writer

hehe.

memang pun. walaupun dah ada sedikit perasaan juga, tetap tak perlu luahkan kalau tak yakin.
Cik Anita said…
@anitadiana

harapnya jangan sampai macam tu.

terima kasih kak Nita :)

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA