Minum-minum petang yang haram. grrr



Bos belanja minum. Yeay!

Ye. Memang best. Tapi aku sedikit muyskil nak best. Aku hepi je bila bos nak belikan air minum. Berhari-hari aku minum. Aku pikir mesti dia beli kat kedai mamak. Tapi tadi ni, aku terpikir. Eh kat mana dia beli air sebenarnya?
Then aku bertanya:

“Mana beli?”

Dia pun jawab, “kedai C*** simpang sana”.

Gulp. (aku telan air liur)

“Eh. Boleh ke saya minum ni?” Aku bertanya lagi.

“Boleh ma. Ramai orang M***** minum sana.”

Ok aku dah rasa lega masa dengar dia cakap camtu.

TAPI... boleh pulak dia cakap:

“Apa mahu kisah, zaman sudah berubah ma. Orang M***** zaman sekarang ramai sudah makan b**i ma dalam itu kedai. Sedap ma...”

Wth!?

Aku jawab, “ mana boleh itu macam tokey”.

Then aku sengih-sengih dan belah masuk opis. T_T Ikutkan aku, aku nak pulang je air minum tu. Tapi aku kena hormat sebab dia bos aku.



*kejap lagi pukul 5 otw balik, aku buanglah air tu tepi jalan...hurm. Aku rasa air tu masa haram hukum dia, sebab kedai C*** tu kan jual ba alip ba ya. Komferm la bekas-bekas cawan ke, bekas sudu ke. Sikit sebanyak terkena dengan air. Yeke? ke perasaan aku jeh.


Comments

Anonymous said…
jangan minum
T_T
puanstoberi said…
kalo garu garu
eh
ragu ragu jgn minum.

Tp takyah minum lah. Lenkali buat air kat opis, at least bila bos nak blanja bleh dalih kata 'saya da buat air'
Ha..begitu.. :D
puanstoberi said…
kalo garu garu
eh
ragu ragu jgn minum.

Tp takyah minum lah. Lenkali buat air kat opis, at least bila bos nak blanja bleh dalih kata 'saya da buat air'
Ha..begitu.. :D
cik dila said…
waaaa. sedih2 bile die ckp da ramai org M**** mkn b***.

Tak pyh minum la wei,senang cite ckp je ko puasa. haha.
HEROICzero said…
yg lepas biar lepas. anggap saja tak tahu.

lepas2 ni, elakkan.


orait ? =)
jangan lah minum....rasa was-was tu ...baik jng minum...dulu kak ita pun selamber aje minum air kadai cina(kawan ada cina..walaupun kata kedai halal)..sekarang geli dah...
ghost said…
air tuh tak haram tapi bos ko yang macam haramjadah..melayu yang makan babi tuh melayu totok!hihi
Cik Anita said…
@Kapten Atok

memang tak lalu nak minum.
Cik Anita said…
@PUANSTOBERI

tapi lepas ni kalau bos nak belanja kena tanya dulu beli mana. kalau asyik tak nak je rugi.hehe
Cik Anita said…
@cahayabintang

haha.
takpelah. bulan depan puasa kot. bos dah tak boleh belanja
Cik Anita said…
@HEROICzero

yesh.
sudah semestinya... :)
Cik Anita said…
@anitadiana

sama la kak. dulu adik pun minum kedai cina buat air. tapi skg dah rasa loya pulak...
Cik Anita said…
@ghost writer

memang haram jadah.
tapi Melayu totok tu apa??
lg selamat,jgn minum yer..
YouSOF said…
Dah tau macam tu sedekahkan air tu dekat tong sampah je Cik Nita..

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA