Perihal jeles, terjeles, dan menjeles.

Salam.


Sebelum aku cakap banyak, aku mintak maaf pada seorang gadis yang aku kenal pasti baru-baru ini.


Kalau kau rasa jeles dengan aku, apalah motif ko add FB aku. Aku jarang untuk approved orang yang aku langsung tak kenal. Tapi disebabkan aku kenal ko sebagai gf kawan baik aku. Maka aku approved ko dengan hati terbuka. Aku tau sebab ko add aku, ko nak tengok gambar boifren ko kan. Nak cek sama ada boifren ko tu ada amik gambar dengan aku ke tak.


Ye.
Sebelum ni aku memang dah private gambar-gambar tu, tapi disebabkan aku tau niat jahat ko tu. Maka aku bukak untuk tatapan ko sahaja. HAHA. Jahat gila aku! kau jahat, maka aku pun jahat. ;p (ini tak patut, sepatutnya kalau orang buat jahat kat kita, kita kena berbaik-baik sahaja.)


Buat pengetahuan ko, aku tak ada niat pun nak sakitkan hati ko. Tapi disebabkan atas kejelesan kau tu, habis muka-muka aku di FB bf ko, muka aku di FB kawan-kawan bf ko pun kau suruh padam. Wth?? Habislah tak gelamor aku lepas ni. Ishk3


Aduhai.


Cik abang awak jauh sedang bekerja di Negara matahari terbit sana. Tak perlu untuk berperasaan macam tu. Aku pun dah tak berhubung dengan ur bf tu bila aku dah tau dia ada kau.


Maaf ye.


Jangan nak jeles tak tentu pasal. Sedangkan aku berkawan dulu dengan engkau punya bf sebelum korang bercinta oke. Itulah die, orang selalu cakap seorang lelaki dan seorang perempuan tidak boleh terlalu rapat bersahabat. Senang cerita, jangan ada kawan baik lain jantina. Antara dua je, ada orang lain jeles. Then kedua saling jatuh cinta. Kan?


Motif cerita: Jeles perlu bertempat. Jugak sebenarnya, orang perempuan memang suka syak curiga kan? Kalau aku pun macam tu kot. Cemburu yang positif. HAHA.

Comments

SY GAK PERNAH MENGALAMINYA..

sbr jela..slalu pompuan yg emosi lbh ni..

p/s: mood rajin,tu yui wat~
cik dila said…
perghh,,ape ajelah yg nak jeles. dah laki tu die yg dpt lagi nak jeles. hailah pempuan.. eh,aku pun pempuan jugak. haha
Cik Anita said…
@nuyui a.k.a miss NUSHA

orang pompuan ni kuat tacing..tehehe
Cik Anita said…
@cik dila

itulah pasalnya, sayang lebih la kot kan. muehehe
abaikan aje cik anita ..buat sakit kepala layan org mcm tu baru bf..belum nikah lagi..ingat dah nikah mahu dia ikat laki dia...

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA