Akhirnya...dapat jugak BE! yeay

Salam Ramadhan yang ke papat. (papat dalam bahasa Jawa is 4)



Pertama-tama kalinya aku nak cakap terima kasihlah kat Nuffnang yang membuatkan aku tersengih-sengih hari ni. Dapat jugak lah BE akhirnya!




Sebelum ni aku cuma tengok je orang-orang lain yang suka gumbira sebab dapat BE. Rasa tak mungkin lah dapat. Sebab belog aku ni tak best pun. Tak mungkin cik BE nak datang singgah. Memang tak mengharap pun nak dapat duit ke apa dari belog ni.



Ekceli aku dah lama gila tak bukak and check berapa jumlah sen yang ada. Then aku rasa macam tertambah banyak dari yang asal. Tup-tup aku tengok keluar perkataan BE tu. yeay! Eh berapa lama eh cik BE ni sudi singgah rumah kita?


Terima kasih ye untuk iklan Maxis dengan Proton Saga tu. <3

* Buat aku bersemangat nak update belog. :D jugak barangkali rezeki bulan Ramadhan. Alhamdulillah.

Comments

wah2,,beshla ea..

yui ni ha,xdr nk merasa..

mana taknya,dh curang skg..hahah..
WieyaRaudzi ♡ said…
tumpang heppi :)
tahniah...
puanstoberi said…
tatau brapa lama dia letak. kadang kejap. kadang lama.
kalo lama tu, sedap la sket. cam kat blog akak, iklan Inspira tu da 2 bln kot.

By d way, teruskan menulis :D
Anonymous said…
first time eh
Cik Anita said…
@nuyui a.k.a miss NUSHA

yui pakai iklan apa je??? masa nuff dulu dapat banyak la tu
Cik Anita said…
@PUANSTOBERI

wah!

2 bulan kak? memang best gila la camtu..jeles camni nak dapat camtu gak ar.hehe
Cik Anita said…
@kayrul-shah

semua blogger akan dapat punyaa :)

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA