Anita nak bagi kad raya pada 9 orang ini!

Assalamualaikum...


Disebabkan mereka-mereka ini memberikan komen tentang Hari Jadi aku Ahad lepas, maka dengan berkembang hatinya aku nak mengirimkan kad raya pada mereka ini atas penghargaan secara peribadi.





Cik Dila *dah ada



Puan Stoberi (Kak Reen) *dah ada.



Nuyui *dah ada







Anitadiana (Kak Ita) *dah ada





Bayu Kenangan (Kak Siti) *dah ada



Terima kasih atas kesudian berkunjung di teratak buruk Anita ni. Dan disebabkan ada satu lagi kekosongan, (nak cukupkan 10) sesiapa yang tiada nama dan rasa macam nak kad raya dari Nita boleh komen kat entry ni “SAYA NAK!” :)


Pada yang ada nama tu, sila emailkan alamat dan nama penuh korang oke. Selewatnya hari Khamis sebab Jumaat or Sabtu nak pos! Jasa baik korang amatlah dihargai.


Email di sini: shahadatina@gmail.com

Comments

shafie@ karun said…
bagi la kat aku cik nita..ak nak gak hahaha
alahai,bertuahnya yui...

rezeki ramadan ..

dgn pnts kasi detail sekarang..
puanstoberi said…
saya nak!!



oke..oke...yer..kang Nita tanya. Nak apa kakreen? nak penampo?? hahaha.
Oke.. jgn lupa selitkan duit raya bersama yer. Hihi :D
Cik Anita said…
@shafie@ karun

okelah Karun. Ko dapat kad raya yang ke 10 tu. cepat email aku tau! bagi alamat rumah ko...
tersentuh lah kak ita...tak ada org bagi kad raya pun kat kak ita....dah masuk senarai pun alhamdulilah...TQ adik..
cik dila said…
weh!! nama aku ada lah!! hahahaaa...

jap2 aku emel kau..ngeh3..
Zana Adieyza said…
eh, nama saya ada!!! suka2!!! rasa nak melompat2!!

dah bertahun x dpt kad raya ni.. sukanya!!! nnti zana e-mail k..
Teratak pena said…
Terharunya... terima kasih sudi berikan kad raya.... Nanti Kak Siti e-mailkan ye....terima kasih 10000x
Hello....
Pls come my blogs & join me I'm already join ur blogs pls come my blogs & follow me my blogs pls


http://neelkamalkosir.blogspot.com
http://neelkamal5545.blogspot.com
http://neelkamaluvaach.blogspot.com
shafie@ karun said…
ko x hantr siap ko, hahaha
1411 kg tok saboh
22300 kuala besut
terengganu.hehehe
Cik Anita said…
@PUANSTOBERI

haaaa~
memang nak kena la tu! hihi

nantikan kad ye.. :)
Cik Anita said…
@cik dila

aku hantar kad utk kau sebagai blogger! bukan kawan upm. HAHA
Cik Anita said…
@ZaNa aDieyZa

JANGAN LOMPAT TINGGI2 KAK. nanti jatuh.. hehe
Cik Anita said…
@Bayu Kenangan

surprise untuk sahbat2 blogger!
:)

sama-sama..
Cik Anita said…
@shafie@ karun

dun wori. aku hantar punye~
mrs kayrul said…
salam..maaf ye kayrul baru perasan tentang entri nie. baru email tadi...

Popular posts from this blog

Pantun dua kerat 30

Cik Anita songeh giveaway...

Teka-teki dan Jawapan