Busy mode*

Assalamualaikum...

Bos pun berkata:

" Tina, hantar report sebelum balik cuti kampung..."

" Saya cuba siapkan. "

" Mana boleh cuba-cuba. Saya cuma nak dengar boleh atau tidak saja."

" Oke boleh bos! "


***


Gulp. Aku pun telan air liur sebab konon-konon nak siapkan dan hantar lepas raya. Sebab tu aku buat tak pandang je dengan fail-fail ni. Penyakit carik sendiri namanya. Satu pun tak start lagi, tapi aku tetap jugak nak update belog.


Hish. Ok bye!


p.s eh! kad raya aku dah pos yer minggu lepas pada orang yang berkenaan.. kalau dah dapat sila lah bagitau aku. :)

Comments

Teratak pena said…
la..la...la... ciannya....
tak pe... buat yang terbaik dan yakin boleh. buat termampu...
HEROICzero said…
ha ha ha ! fokus ! fokus ! kang tak cuti kang .


=)
cik dila said…
busy gamaknye kau sekarang eh?
kad raya aku kau dah dpt belum?
nita fokus2..ada nanti bos tak kasi balik raya coz keja tak siap...takut pulak bos mcm ne...
asalamuaikum nita..kak ita dah dapat kad raya semalam TQ...so sweet....ni lah kak pertama kak ita dapat kad raya tahun ini...he..he..kenapa sikit sangat duit raya bagi lah lebih sikit...tq nita kak ita hargainya...muahhhhhh gak
siapkan keje sblm cuti ea..

ok,udh dpt,akn yui roger..

nita dpt lom kad tu??
Oh Lady said…
fokus itu penting kan.... ;D
YouSOF said…
Hehehe berikan 150% tumpuan okeh!
Cik Anita said…
@Bayu Kenangan

tapi macam mampu tak mampu je..hehe
Cik Anita said…
@HEROICzero

bukan setakat nak cuti je. rasa macam nak resign je..hehe
Cik Anita said…
@anitadiana

hehehe.

sama2..moga ikatan persahabatan kita berkekalan :)
Cik Anita said…
@nuyui a.k.a miss NUSHA

arahan bos camtula..huhu

sudah sayang! tengs :)
Cik Anita said…
@Caythrine Amanda
tapi kadang2 hilang fokus. grr

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA