Edisi Kad Raya

Assalamualaikum...



Kad raya yang aku janjikan nak bagi pada mereka yang berkenaan Alhamdulillah ada yang dah sampai. Senang hati sket.




Respons yang Nita dapat dari Kak Reen, Kak Siti, Yui & Kak Ita. Yang lain2 sila respons juga oke.




Cumanya pada dua orang yang lambat respons email Nita, Myra dan Khairul. Maaf kad tak dapat disempurnakan dek kesibukan yang tetiba. Nak blogwalking pun langsung tak sempat sekarang ni. Jadi pada Myra dan Khairul, kad raya akan diganti dengan barang lain selepas hari raya ye. InsyaAllah.




Oklah.




Then kepada yang ada hantar kad raya pada Nita, maaf ye Nita belum dapat tahu sama ada kad tu dah sampai ke belum. Sebab hantar pakai alamat kampung, maka hari Ahad nanti Nita dah sampai kampung baru tahu. Jadi respons untuk bagitau kad tu sampai or tak, seminggu lepas raya. Maaf ye* Kecuali pada Kak Reen, sebab hantar alamat yang lain.




Much love :)

Comments

puanstoberi said…
hik hik..sila tnya akak NIta yer. Rasa da dpt tu.kena cecpt amik sbb leh digayakan di pagi raya nati. eceh. hihi :D
eh,yui tak respon ke dear??

udah rasanyaaa..
Cik Anita said…
kak reen!

hehe. dapat dah.. cuma belum sampai kat tangana lagi.. TQ
Cik Anita said…
yui!

eh Yui dah dapat eh? macam tak perasan l yui respons..hihi.. oke2.. :)
cik dila said…
weih,aku dah dpt dah kad raya kau semalam..thank you..
Zana Adieyza said…
zana dah dapat kad raya dari nita.. suka sangat!!! cun ok kad raya tu.. siap ada duit raya.. double suka!!

tq dear.. sayang nita ketat2!!

http://adieyza.blogspot.com/2011/08/duit-raya-kad-raya-special-dari-blogger.html
asalamuaikum nita..kak ita dah dapat kad raya semalam TQ...so sweet....ni lah kak pertama kak ita dapat kad raya tahun ini...he..he..kenapa sikit sangat duit raya bagi lah lebih sikit...tq nita kak ita hargainya...muahhhhhh gak
Teratak pena said…
terima kasih dengan kad raya yang diberi... sungguh bermakna
dear,kad raya dh smpai!! tq tau..suke2...
Oh Lady said…
omg..akak pye mn?hee..sudah tlewat...selamat berkad lah yea.. :))
YouSOF said…
Selamat tersenyum menerima dan membaca kad raya ye Cik Nita.. ;)
Zana Adieyza said…
Selamat Hari Raya.. Zana mohon ampun & maaf sekiranya ada tersalah kata & terkasar bahasa sepanjang perkenalan kita dalam dunia blog ni.. semoga lebaran kali ni lebih bermakan untuk kita semua.. take care.. Salam lebaran penuh ikhlas dari Zana Adieyza Sekeluarga..
p/s: ORAIT DEAR..BKN APABARU 9 ORG GTAU DH DPT..HEHEH =)
HEROICzero said…
hati2 pulang nanti. safe trip !


Selamat hari raya , Maaf zahir batin .


=)
mrs kayrul said…
selamat hari raya nita..cepat2 sembuh tau kang tak dapat makan rendang dan ketupat..hehehe
mrs kayrul said…
alamak tak merasa la kad raya dari nita nie..takpe, tak kisah la nak gantikan dengan apa pun...apa2 hak thanks ye nita dan selamat hari raya dari kayrul sekeluarga
Cik Anita said…
maaf Kayrul..

nantikan yang lain ye :)

Popular posts from this blog

Cik Anita songeh giveaway...

Pantun dua kerat 30

Teka-teki dan Jawapan