Hari 10 - hari ke 10.. apa yang berlaku?

Salam Ramadahan yang kedua.



Bertitik tolak dengan cabaran 30 hari, aku ada coretkan yang pasal hari 8 pergaduhan yang paling teruk aku alami.




DAN




aku dapat feedback begini oleh adikku tadi ;)





sayu sungguh* (betul-betul terharu baca komen beliau)




Sememangnya aku ni dahla kuat touching, bertambah-tambah touching lah hari ni. Menitik-nitik air mata aku baca komen adik aku ni. Singgah juga beliau di teratak buruk Anita ni. Terima kasih ye. Aku pun SAYANG ko lah.....! ;D



*sungguh drama*

XOXO

Comments

wah..adik sudah muncul tu..heheh..

p/s: adik kt lgsg xtau pasal kwujudan blog akak nya ini =)
Cik Anita said…
tulah. bila adik dah muncul jadi drama pulak kan sedih2..hihi. ngengada!

p.s meh2 bg number adik ke, fb adik ke, biar Anita yang gtau..hehe :D

Nape tak gtau? nak rahsia2 dari family eh..
puanstoberi said…
cena eh ada adik??
Taknah rasa..tp kekda ada byk anak buah, jd oke la kut. tp tetap lain kan.. huhu
Anonymous said…
bukan x tau ada blog kakak ni tapi x rajin nak bukak2 blog2........
then sis ety cakap 'ada x bukak blog aku' aku pon jawab 'x d, nape" kak ety cakap'bukak la aku ada kutuk ko kat blog" hmmm tergerak hati nak g tgk semalam tapi x lepas2 nak bukak2.. then mesge kak ety apa nama blog" dia balas cari sendiri" aku pon usaha sampai dapat.....

Nah sekali baca ayat pertama terus je keluar air mata ni tanpa henti.. gembira sangt2.. sebab pergaduhan hari 2 x d ending..... berlalu mcm 2 jea...

aku betul2 terharu dengan kak aku sorang ni yang terbanyak songeh nye... huhuhuhu
BeBy aiDa said…
so sweett :)))))... mcm daku n my sis... hehehe... coz pompuan berdua je... tu salu gado.. tp skunk dah besar.. rapat kot.. btol... air dicincang x kan putus.. cyg akak aku gak... =p
Zana Adieyza said…
zana x pernah ada adik.. tp zana pun selalu nangis bila dpt sms rindu2 dari kakak2 yg jauh.. sob2.. ada tisu lebih??
Anonymous said…
permaisuri tangisan betol
ghost said…
ya macam drama.hari nih gaduh esok bebaik semula.kasih sayang adik beradik nih mana leh dipertikaikan,meskipun gaduhnya banyak dari mesra.
Cik Anita said…
@PUANSTOBERI

kekda.

anak buah lain lah. adik lain. hehe. camne tah nak explain perasaan tu. hehe.

tapi masam2 manis perasaan die. :)
Cik Anita said…
@Anonymous

zeni!

ye aku memang banyak songeh!HAHA.

Saje malas gtau. tu suh ko yang carik sendiri. jumpa kan?
Cik Anita said…
@BeBy aiDa

aida.

ye2..ini hari berkasih sayang adik beradik. muehehe. standet lah gado2..nnt baik, pastu gado balik...hehe
Cik Anita said…
@ZaNa aDieyZa

kak zana anak bongsu eh??sama je rasa dia walaupun dengan akak.. tapi kalau dengan adik ni, kita boleh garang2 sikit..hihi
Cik Anita said…
@Kapten Atok

haha.

itulah dia. bukan suka2 nak nangis kot.
Cik Anita said…
@ghost writer

drama di bulan Ramadahan. :)
eh,xder rahsia dari family pon..

adik2 jer yg dokberFB..blog mana depa layan..ngeh3..

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA