Hari 11 - gadjet yang anda ada


Kalau tanya bab gadjet apa yang aku ada, ini ha jawapan aku:

1.Talifon.

2.Laptop (sudah pecah skrin)

3.Kamera (adik aku dah ambik dan macam dah jadi hak miliknya).

4. Motor. Eh boleh eh motor? HAHA. Apa pun tak boleh.

Jadinya gadjet yang aku ada hanya sebuah talifon yang sudah mahu tamat riwayatnya. Sekian harap dimaafi. Sekiranya simpati tolonglah hadiahi. :P

* Eh sebenarnya ada seperkara yang membuatkan aku rasa hepi hari ni disebabkan seorang blogger yang telah dengan jayanya review belog aku. terharu*. Besok eh aku cerita! Hari ni macam dah tak sempat. Banyak kerja mahu buat.

Comments

Teratak pena said…
Akak kalau nak beli IPAD atau galaxy Tab... mengidam tu....

p/s: dik... novel tu rasanya dah tak ada kat pasaran lagi sebab dah lama publish... tahun 2005. hari tu Kak Siti ada sok tengok mudah.com ada satu. itu pun kalau nak...
puanstoberi said…
err..siapakah gerangan yg me review blog anda tu. teheheheh :D
Cik Anita said…
@Bayu Kenangan

kak Siti. Nita dah tak boleh ngidam2 dah. tak mampu..hihi

eh akak. nak nak! camne eh tu? Nita tak pernah beli kat mudah.my tu
Cik Anita said…
@PUANSTOBERI

eh eh,,

entahla kak. tapi si dia, si kakak yang cumil.. hihi
wah2..byk gak gadget tu kan..hehe..

sapela bek hati review tu..xsbr nak tau..
Anonymous said…
nak duit raya sebijik handphone ker ni?
p/s: hekhek..xbrape pasti g coz yui bru guna advert..lau nuff dia gtau secara detail pasal sape view blog pe sume..

tp advert xder..
p/s: owh yer dear..banner yui dah bertukar ea.. =)

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA