Hari 12 - apa yang ada dalam beg mekap anda

Assalamualaikum...


Ini lah dia senarai barang yang aku ingat, yang ada dalam beg mekap aku yang comot tu. Beg mekap memang akan jadik comot kan bahagian dalam dia. Ke beg mekap korang dalam dia cantik dan bersih berkilat?


***
Eye liner pencil.
Eye liner liquid.
Blusher.
Eye shadow.
Gloss.
Lipstic.
Compact powder.
Mascara.
Penyepit kening.
Tisu biasa.
Tisu muka.
Lotion johnson baby.
Johnson baby oil.
Getah rambut.
Cream muka.
Broach.
Duit syiling pun ada!
Berus gigi.


Apa lagi ehh? Itu je kot. Rasa macam nak beli baru. Tapi perlu jimat sebab nak raya ni! yang ada pun tak habis lagi. Entah bila nak habis pun aku tak tau.


Sebenarnya ini baru sikit, ada lagi orang kaum sejenis macam aku yang punya lebih berganda banyaknya barang mekap dorang! aih. Jeles*


*maaf ye tak sempat nak jenguk korang.

Comments

cik dila said…
weiiiiii,aku beg make up pun tak dok cemana?? hahaha.. make up kan aku!! ;P
Cik Anita said…
ko buat aku rasa sedih lah dengan ayat ko tuh!

bile ha beday ko? nnt ah aku hadiahkan.haha
wah2..mmg byk ni..kalah yui ..hahah..
Teratak pena said…
selain dari list tu dalam beg ada fondation dengan mencuci muka...
beg solek adik mesti besarkan? kan? kan?
BeBy aiDa said…
wow.... banyaknyee... aku x reti make up la... huhuhu
Myra Arshad said…
errr. bole tolong mekap myra dak? hihi :)
p/s: tu la,mcm2 cra kan..
Chekgu Azrine said…
salam perkenalan.. selamat berpuasa ye
mrs kayrul said…
banyak barang mekap..kayrul takde pun beg mekap, just bedak compact, lipstick ngan eyeliner jer...coz kayrul tak suka mekap..hehehhe
Cik Anita said…
@nuyui a.k.a miss NUSHA

yeke Yui tak ada.. cam tipu jeh..hee

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA