Hari 13 - apa yang ada dalam beg duit anda



Assalamualaikum...
Meneruskan cabaran 30 hari yang aku sendiri lupa nak buat. Apa yang ada dalam beg duit aku?

Duit (wajib ada walaupun seringgit!)
Ic.
Kad bank.
Lesen.
Resit. (kalau pasal resit ni, segala resit ada. Yang tahun lepas punya pun ada.hihi)


Jugak sebenarnya, beg duit aku dah koyak rabak. Tapi aku bertahan je selagi beg duit tu boleh pakai, aku pakai sampai betul-betul tak boleh pakai. T_T

kredit SINI


Kalau boleh lepas ni aku nak pakai yang colour purple pulak. Lebih kurang macam yang kat atas. Sebab sekarang ni aku pakai colour merah. Entahla, aku dah tak bernafsu nak pakai barang-barang warna hitam dan cokelet.


Ha.

Besok bufday aku. Kalau ada sesiapa nak bagi aku hadiah, sila hadiahi saya beg duit warna ungu! HAHA.


Comments

Chekgu Azrine said…
selamat hari jadi..*earlier wish*
Akue Achik said…
dlam wallet sy xde lesen..huhuh :(
puanstoberi said…
slamat hari raya.

Eh.

Slamat hari bufday utk Nita :D
Teratak pena said…
yang penting mesti ada duit....

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA