Hari 14 - perkara menarik yang anda lakukan hari ini

Assalamualaikum...

Perkara menarik hari ni?????


Dengan semangat wajanya aku nak cakap yang:


HARI INI HARI LAHIR AKU! :D
(sila tepuk tangan beramai-ramai dan nyanyi lagu ini...)


Allah selamatkan kamu...
Allah selamatkan kamu...
Allah selamatkan Anita...
Allah selamatkan kamu...
(lebih kurang camni ar lagunya. Aku pun tak reti sangat)



Dah nyanyi meh-meh potong keknya! Makan nanti time bukak puasa ye, jangan makan sekarang. Kek yang macam kat atas ni ha. Kek bufday aku masa tahun 2009. Dah jadi baja apa dah kek yang aku makan ni. hihi. Kek yang kawan-kawan aku buat surprise party dan aku rasa the best party dalam hidup aku!



Hari lahir aku yang keberapa? Usah ditanya, sebab bukan muda lagi.



Takka dilupa, terima kasih pada Bondaku Musalmah bt Zainuddin kerna telah melahirkan aku dan membesarkanku. Tanpa adanya ibu yang melahirkanku, maka mustahil untuk ada tarikh kelahiran diri kita ni. Halalkan susu ibu yang mak bagi yer.


Sekali lagi aku nyatakan, jangan baca aje post aku ni. Paham-pahamlah, bagi lah hadiah. Especially kepada kakak-kakak dan adikku yang baca belog aku ni. HAHA. Bagi hadiah macam ini.


Akhir sekali, buat kalian... doakan kebahagiaan hidupku dunia akhirat. Agar aku mampu menjadi insan yang cemerlang dalam membuat sesuatu keputusan, menjadi anak yang solehah kepada kedua ibu bapaku, menjadi adik yang mengenang budi, menjadi kakak yang penyayang, menjadi seorang sahabat yang mampu memegang janji, menjadi insan yang penyabar dan tiada rasa dendam di hati dan juga bertemu seseorang keturunan Adam yang mampu membimbing aku yang serba kekurangan seterusnya menjadi isteri yang taat suatu hari nanti. InsyaAllah. Amin.

Comments

HEROICzero said…
Well , here we go .


Selamat ulang tahun , murah rezeki , cepat jodoh , insyaAllah . =)


and , gud luck cabaran 30hari !
cik dila said…
Sayang...selamat hari lahir!!
Takpe,tak sebut umur pun takpe,aku tau ko dah tua..haha...

Aku doakan kau bahagia dunia akhirat,berjaya dlm kehidupan,dapat jodoh yang baik..sentiasa sabar menghadapai ujian okey....mmuahh..
puanstoberi said…
akak da ucap kat FB.
Tp nak wish kat sini gak.
Selamat Hari Lahir.
Moga apa diimpikan akan jadi kenyataan :))
hppy belated brthday dear...

moga pe yg nita hajatkan tercapai..

aminnn..
mrs kayrul said…
happy belated birthday anita..moga panjang umur dan murah rezeki..
Zana Adieyza said…
happy birthday dear!! semoga terus dimurahkan rezeki, bahagia selalu & sntsa berada di bawah lindungan Allah hendaknya..
happy besday adik anita..walaupun dah lambat...semoga di panjangkan usia dan dimurahkan rezeki...kak ita pun bulan 8 gak..he..he
Myra Arshad said…
happy birthday kak sayang :) hehe
Teratak pena said…
selamat hari lahir.... moga panjang umur murah rezeki dan cepat dapat jodoh....
Cik Anita said…
@HEROICzero

doa cepat dapat jodoh tu memang rasa macam. oh tidak! hehe.

tengs HERO~

p.s updatelah belog hang tu selalu...asyik tade idea je..haish
Cik Anita said…
@cik dila

sayangku dilah!!!

terima kasih banget yaaaaa..
InsyaAllah. dipermudahkan segalanya..Amin :)

muahx
Cik Anita said…
@PUANSTOBERI

terima ksih kak..

Ucap banyak2 pun tak apa. Suke!hihi

InsyaAllah :)
Cik Anita said…
@kayrul-shah

terima kasih atas ucapan..

InsyaAllah :)
Cik Anita said…
@ZaNa aDieyZa

thanks Kak Zana..

harap begitu :)
Cik Anita said…
@anitadiana'

thanks kak Ita sayanggg..muah! :D

EH AKAK BAPE HB???
Cik Anita said…
@Myra Arshad (:

thanks myra budak busyuk! :)
Cik Anita said…
@Bayu Kenangan

thanks kak Siti sayang... :)

InsyaAllah kalau ada yang nak, cepatlah jodohnya.. :)
BeBy aiDa said…
epy burfday... slmt ary tua.. hahahaha
Akue Achik said…
hepi belated bufday.. :)

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA