Hari 9 - perasaan anda hari ni

Salam Ramadhan kalian warga blogger:)


Aku dah agak dah, mesti ada rasa malas punya kalau buat cabaran macam ni. Baru yang kesembilan tapi aku macam dah malas-malas je. Aku memang selalu ada penyakit macam ni. Semangat mencoret dalam belog ni selalu hilang-hilang.

Perasaan aku hari ni?



TAK ADA PERASAAN. sekian.




*aku cuma berperasaan dan berfikir nak bukak puasa makan apa lah petang ni. Dan aku dah tau jawapan dia masak meggi dengan bawang then makan dengan nasik putih!nom nom nom.


Comments

dkira ade perassan juge tu coz dh berpkir =)
puanstoberi said…
hihi.
wat la nasik goreng kampung. sure terangkat angkat. hihi.
EH. lupa, takde dapo ek?? huhu
Anonymous said…
aku tatau nak bukak apa
la makan mggie je ke berbuka??
pegi bazar.. heheh..

anyway selamat berpuasa..
Cik Anita said…
@nuyui a.k.a miss NUSHA

eh ye?hihi

tapi ekceli mmg malas gila. tak bermaya sungguh. grr
Cik Anita said…
@PUANSTOBERI

dapor baru ada semalam. cumanya tak ada periuk belanga. hehe
Cik Anita said…
@Kapten Atok

kau makan kat kedai sudah..
Cik Anita said…
@nur farahin binti sulaiman

nak pergi bazar malas...

tapi tak tau la pulak kang rajin ke.hehe

terima kasih. selamat puasa juge :)
haa,jgn malas2..rajin2 xpe..hekhek..kt pon sama sbnrnya..

p/s: stuju!! jgn lahirkan anak aje..wakakak..
ghost said…
nanti kita tambahkan perisa dalam perasaan kamu Nita...
Cik Anita said…
@aneyda

salam ramadahan juga :)
Cik Anita said…
@nuyui a.k.a miss NUSHA

suka ye die bab2 lahirkan anak.haha
Cik Anita said…
@ghost writer

tambah perisa yang gembira2 saja tau!

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA