Jejaka, Dapur dan Tong Gas :D



Salam Ramadhan yang ke limo.

Kepada yang tidak tahu, aku dah berpindah dan menyewa rumah baru yang dekat dengan tempat kerja aku. Pergi kerja jalan kaki saja patutnya, tapi tak. Aku tetap naik motor tetapi tanpa helmet. :D

Alkisahnya...

Aku dah ada dapur dan tong gas minggu lepas. Tapi aku langsung tak pakai. Tak ada perasaan nak masak. Konon cakap suka masak. Tapi bila dah ada tak nak masak pulak. Pemalas rupanya aku ni. Baru aku tau.

Alkisahnya, tapi bukan aku yang beli dapur dan tong gas tu tu. ‘Dia’ kata nak bagi pinjam dekat aku dulu. Rasa serba salah sangat sebenarnya. Tapi beriya-iya dia datang rumah dan hantar siap angkat depan pintu. Sebab aku tak larat nak angkat tong gas tu.

Aku dah mula risau dengan kebaikan kawan kerja aku nih. Tapi aku fikirkan secara positif yang memang dia sangat baik. Perlu positif bebulan Ramadhan nih.



*Tapi masalahnya dia seorang jejaka India* T_T



Terngiang-ngiang lagu kuch-kuch hotak heiii...





Aku pun tak tau apa motip aku letak muka Hritik Roshan. Tapi zaman kekanak nak baligh dulu, aku memang suka gila dengan Hritik ni. Masa zaman hindustan gelamor. Tapi aku tak suka pulak tang bebulu dada dia tuh. :p

Comments

cik dila said…
hahahaa...deii. tak salah pun kawan dgn org india. aku terngiang lagu ni..
"kalau dah jodoh.. kalau dah jodohhh"..ewah..haha

besar pahala kalau dpt tarik die masuk Islam.
Cik Anita said…
deiiiii! amma!!
AKU SEKEH KO SEKRANG JUGAK~

gila kau. jangan carik pasal. cakap dalam bebulan ramadhan ni. jangan mengarut.

ZZZ..

dislike!
shafie@ karun said…
kuch kuch ho ta hai la ko cik nita, namaste..hahaha
ayoyo..xslh berkwn..heheh..

berkwn biar beribu..juta pon xpe..

p/s: eh,pndai jht gtu2 ajela nita.. =)
puanstoberi said…
hihi...
tkpe..tkpe..kita 1 malaysia maaa.. hihihi
hahaha.. lawak plak baca entry cik anita nie.. pe2 pon x salah kalau berkwn.. heheh
Teratak pena said…
baik ada makna tu kot.... dia nak ngorat adik kita nampaknya...
ila said…
wah hirtik roshan..

minat giler la kt dyee
Cik Anita said…
@shafie@ karun

weh karun.
ko kat mana skg eh?
Cik Anita said…
@nuyui a.k.a miss NUSHA

tapi dari berkawan tu sayang. macam2 jadinya. huish. seram deh.

bestnya pandai jahit! boleh tempah baju raya kan?haha
Cik Anita said…
@PUANSTOBERI

satu Malaysia sesama membantu tak apa je...kalau lebih2 tak nak la 1 Malaysia. hehe
Cik Anita said…
@nur farahin binti sulaiman

lawak eh? bukan cerita sedih ke ni? HAHA.
Cik Anita said…
@Bayu Kenangan

EH tidaklah kak!

Jangan la lebih dai itu. seram sejuk kang Nita..hehe

kawan baik je..
Cik Anita said…
@ila

minat lagi eh ILA?
kalau Nita dah tak minat sangt dah skg. hehe

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA