Wordless Wednesday: Sony Ericcson spiro

Selamat hari rabu.



sumber picca:sini







Sebenarnya tak perlu hurai pun kan, dah nama pun WW. Tapi aku nak cakap jugak jangan beli lah henpon seperti yang di atas. Walaupun korang minat gila dengan warna pink ke apa. Sebab aku dah beli henpon ni dan sangat tidak bagus.


Tapi tak tau lah pulak kalau korang yang dah beli tapi tak ada problem. Majoriti orang-orang yang aku jumpa beli henpon ni mesti cakap problem yang sama.


Problem yang jadik dekat aku, loading dia lambat, cepat hang, suka restart sendiri, kalau amik gambar hp jadi hang, tak lepas nak online, tak boleh nak main game, perlu di reset dua hari sekali. Kalau tak,tak boleh nak reply mesej sebab kata memory full. Padahal lagu pun semua aku dah buang. (apa kejadah henpon ni) padahal aku baru pakai lebih kurang 3 bulan. Masalahnya ya Rabbi!


Sabar jelah.


*henpon murah memang lah camni. bila lah nak beli henpon baru.



Comments

yerke??

nseb xguna hp cmni..susah gak lau byk mslh walau baru aje pakai..

p/s: uhuh,geram punye pasal nita..tu jd lagu tu..
salam anita..k.atie masih guna hpone cokia yg dah calar cerminya..huuuu.takpe la janji dpt sembang ngan htr msj..hihi
Manisan.Hidup said…
btol3. sy stuju. kawan sy pon guna hp nih. dye bru je beli tp dah rosak. suka restart sdiri. =.="
ghost said…
tiruan.

banyak sangat di pasaran.
Cik Anita said…
@??azatiesayang ??

hehe. tak apa lah kak. yang penting boleh pakai! jangan membazir. kalau harap je cantik tapi susah nak pakai. buat sakit hati je.heh
Cik Anita said…
@nuyui a.k.a miss NUSHA

mesti Yui pakai yang lagi canggih kan.. :D
Cik Anita said…
@aneyda

Haaa
tulah pasalnya. duk nak restart je kalahkan pc!
geram sungguh. grr
Cik Anita said…
@ghost writer

serius tiruan?

hm.pttlah murah.

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA