Adik dapat dara kakak?

Assalamualaikum...


Tajuk entry yang lebih hangat dan lebih kontrevesi. Tapi bukan aku yang nak cari kontrevesi. Ini gerangan manusia mana entah yang mengoogle pasal dara-dara pulak dah. Adik dapat dara kakak? Entah apa yang dipikirnya. ishk-ishk. Boleh eh dapat dara kakak? haha. (SENGAL)


Aku memang suka jenguk-jenguk Nuff then tengok apa keywords yang boleh buat orang tersangkut kat belog aku nih. Tapi pagi ni aku rasa cam menarik pulak lah hai keywords ni...


Aku tengah pikir sebenarnya entry mana yang berkaitan. Sebab tak pernah pulak aku cerita pasal dara-dara ke bagai. Kalau pasal adik dan kakak tu banyak lah. Ke sebab aku cerita pasal anak dara, then ada pasal cerita aku kakak dan adik aku.

.macam-macam.


p.s jangan google yang macam-macam lah kalian...ke carian untuk assignment nih? :)


Comments

hahha,mcm2.. yui punye lg la merepek bagai..hik hik..
salam Anita..k.atie pon suke bukak nuff & tgk keyword...mcm2 ada kat situ!hadoiii
ila said…
ha? x pernah tau pulakk.
btol jgn seacrh yg bkn2
mrs kayrul said…
pelik betul..macam tue pun ada org search gak ker..
eima said…
ade niat tu nk rogol kakak tu gilo... ke kakak nk suruh adek test die dulu...muahahahha
cik dila said…
utk assignment? kontroversi betul tajuk nye,hahaha..

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA