Beg duit baru beli kat online :)

Assalamualaikum...


Tempoh hari aku ada cakap beg duit aku dah koyak rabak, then aku pun berangan lah kot-kot ada sesiapa nak bagi hadiah ke masa hari jadi aku tu. Tapi memang harapan tinggal harapan lah. hehe. (eh ada post pasal bufday aku yang tak publish lagi)


Jadinya aku secara tak sengaja belek-belek mana-mana belog yang macam ada jual beg duit. Tup-tup aku terus tersangkut beli dompet yang di bawah ini. Sebab aku memang carik yang colour purple. Aku beli kat SINI. Harga pun murah! Kena jimat-jimat lah. Nak beli barang yang branded tu na mungkin.


Aku tak amik pulak picca dompet yang sebenar. Tapi sama je yang dia display kat atas ni. Cantiks dan puas hati! Service dia pun cepat. Aku baru je submit form, terus pastu dia call comfirm oder. Aku suka! Tapi abang ipar aku tegur, kat kedai banyak nak beli on9 buat apa? ouh...


Aku cuma sengih-sengih je then jawab, dompet jenis camni jarang jumpa kat kedai. Kan?


Ok bye! Nak balik makan nasik... :)

Comments

HEROICzero said…
cantik . nampak kemas . =)
mmg cun tu.. kaler pink ada??
Teratak pena said…
cantiknya.... solid.... nak satu!(Acah jer)
puanstoberi said…
bes gak kan ada purse baru.
tp tak bleh la. purse lama elok lg. skang tgh pikir utk mendapatkan 'sesuatu' dulu ni. Hihi :D
mrs kayrul said…
apa guna ada internet kalau tak beli online..hehehhe..

tengok mana berkenan terus klik..kalau kat kedai nak kena terjah satu2 cari yang berkenan..dah buang tenaga kat situ...
cantik..tapi tak mahal ke? kalu beli online...sebab kekadang kos penghantaran kot...
Cik Anita said…
@Cik Muda Sae

apa lagi..meh2 kita beli sesama :)
Cik Anita said…
@Bayu Kenangan

akak nak satu? camni nak buat GA lah..hehe
Cik Anita said…
@PUANSTOBERI

dapatkan sesuatu? apakah ituuuu??
Cik Anita said…
@kayrul-shah

itulah gunanya online..mudah sangat. juga mudah menghabiskan duit..hehe
Cik Anita said…
@anitadiana

tengok pada barang lah kak.. kadang memang ada yang mahal.. tp yg adik beli ni murah saja :)
kedai-rare said…
hi semua!!! ;)

FEEL FREE, CHECK OUT DIS!!!!

http://coachku.blogspot.com/

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA