Bertambah anak buah baru * Qaisara Auni Nahwa*

Assalamualaikum...


Alhamdulillah bertambah anak buah aku. Maka ini menjadikan anak buah aku yang 6! Puteri Qaisara Auni Nahwa nama diberi. Memang sedap lah nama dia panjang pulak tuh. Nak nikah memang terbelit lah cik suami dia 25 ke 27 tahun lagi. hihi


itu dia si kecik Putri Auni* bam-bam macam mama dia ;)


Dengar cerita akak aku ni pasal pengalaman dia bersalin, aduhai rasa terkoyak habis. Ishk. Aku pulak macam menahan sakit. hehe. Tapi untunglah sebab akak aku ni bersalin kat swasta, maka layanan dia memang superb. Kebajikan dia terjaga, lagi2 bila si suami menemani di sisi. Siap dapat potong tali pusat lagi. Ouh aku pulak yang rasa terharu* Mampukah aku mempunyai sebegitu suatu hari nanti.


P/S Kalau aku kahwin kelak, entah macam mana lah ghopa anak aku. Debar-debar nak tunggu turn aku kahwin yang 5 ke 6 tahun lagi tu. haha. Apa ke sengal aku cakap camni. dush.


Tahniah sekali lagi untuk Sista Najwa dan abang ipar Amal! Semoga kalian menjadi ummi dan abbi yang tak tidur malam untuk beberapa tahun ini. hihi.

Comments

syioknya ada anak sedar..

yui ni ntah bila dpt..

dh jd anak sulung,adik2 plak ternanti..


waaa..heheh..
Zana Adieyza said…
tembamnya putri auni.. sgt comel!! semoga membesar dgn bijak & sihat..

bilalah turn akk kan?
HEROICzero said…
alololo gebu nya ~ =)

Congratz !
cik dila said…
hakhak! amende pulak sengal nye yang.. betul lah tu,mesti nak anak gak ye dop! tak kan anak sedara je..

eh tapi pekehal nye tembam sangat baby ni,geram je tgk.. haih.. ;)
taniah nita..dapat anak buah....
sedap nama tu...qaisara mcm best aje..mana bebudak sekarang..debabnya...comel lak tu...
Teratak pena said…
tahniah!!!! seronok dapat buah....
mrs kayrul said…
tahniah...anak buah dah ramai bila la makcik dia nie nak kahwin ye...hehehe

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA