Corset Premium Beautiful kini Milikku! eceh.

Assalamualaikum...


Cerita ni nak ikutkan dari sebelum puasa ritu aku nak kongsi. Tapi rasa macam eh nantilah dulu, sebab aku nak rasa dulu apa kesan pada badan aku pakai benda alah ni.


Alkisahnya, dua orang kakak aku memang ada pakai benda alah ni. 1st akak sulung aku (Kak Ina) pakai memang nampak perubahan yang ketara aku rasa. Then kakak aku yang sorang lagi (Kak Shima) pun nak pakai jugak sebab nak kahwin. (yang nikah aritu). Bila dorang dah pakai, dorang ni offer lah pulak kat aku. Aku ni memang mudah terpengaruh, jadi TERbeli lah jugak. hehe. (akak-akak aku ni memang join Hai-O)


Gaji aku dah la ciput, harga dia tak usah la tanya. Macam mampu tak mampu je aku nak bayar bulan-bulan tu.HAHA. Korang google lah sendirik carik harga dia berapa. Makan bertahun gak kot aku nak habis bayar. :P



Aku belum start bayar lagi, tapi dah pakai. hehe. Sebab beli dengan akak sendiri kan. Jadi kira ambik dulu baru bayar. Tapi sempat jugak lah akak aku perli "dah beli lepas ni entah bayar entah tak..."

Amboi... perli aku sampai menusuk ke jantung. hihi. InsyaAllah aku bayar lah ikut kemampuan aku.



Kesan yang aku rasa bila pakai premium beautiful ni, dia banyak mengeluarkan angin dalam badan kita. Aku ni antara orang yang susah dan tak pandai nak sendawa. Tapi bila aku pakai, dari pagi sampai petang aku sendawa tak sudah-sudah. Sampaikan kepala aku jadik pening sebab tak pandai kawal nak keluarkan angin dalam badan.


Ikatan girdle dia sangat kemas dan dia membentuk badan kita jadik ramping tau! Ramai dah yang tegur aku kurus. Then aku rasa salah satu faktornya sebab pemakaian premium ni. Bila badan dan perut dah kena ikat, jadi kita makan pun tak banyak. Tu yang kurus tu. Aku rasa lah. Kan?


Jugak yang aku tau, bila kita guna premium ni... dia akan mengeluarkan penyakit yang ada pada badan kita. Dia akan bagi hint berapa banyak toksin yang ada dalam badan. Aku rasa camtulah. Berdasarkan apa yang kakak aku cakap. Sebab kesan dia pada aku, aku menjadi gastrik bila cek kat klinik. Sebab dia akan membentuk balik perut kita. Kiranya perut akan jadik cantik dan menghilangkan boncet-boncet tuh.


Sejujurnya masa awal-awal hari tu aku pakai, rasa senak-senak. Tiap kali pakai senak, then bukak senak tu hilang. Pening dan rasa nak demam bagai. Tapi aku kuatkan semangat jugak nak pakai sebab harga dia yang bukannya murah. Rugilah kalau aku tak pakai.


Hurm. Panjang jugak aku merepek pasal corset premium beautiful nih! Tapi itulah hakikatnya memang berkesan! Serius tau..pada sesiapa yang rasa macam nak pakai. Tak yah pikir sangatlah. Yang cantik korang jugak kan! tapi perlu ada usaha then jaga makan tu jugak.


Eh lupa nak cakap, kesan pemakaian dia terhadap setiap orang lain-lain.


Wallahualam :)


Anita coming soon! ho yeah... :D

Comments

puanstoberi said…
Opss...sblm tu, nak qoute apa Nita tulis ni :

"Aku ni memang mudah terperdaya, jadi TERbeli lah jugak"

Bukan mudah ter pedaya kot..mudah terpengaruh much better la kan. Bahaya ngaku mudah ter pedaya tu. hihi.


#Wah..da pakai PB la skang yer. Nati ramping lah ni. Hihi. Akak jugak yg tak mampu nak beli. Pakai girdle beli kat SOGO je. Sobsss :(
Lee said…
Hi , interesting post.
Nice blog too.
Hope you had a wonderful hari raya.
Have a nice weekend and keep a song in your heart.
Lee.
Cik Anita said…
@PUANSTOBERI

haaa. Kak Reen tensg atas teguran! Nita dah ubah dah ikut kesesuaian yang akak cakap. hihi

ala..akak mampu je beli. bayar pelan2 lah. Kalau nak bayar sekali langsam. mmg pengsan~~
dila said…
kelllllaaaas kau ety...hahaha..kurus la kwn aku ni nanti..aku je jd giant x kurus2..

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA