Kad Raya Special dari Blogger: Yui!

Assalamualaikum...


Ini aku namakan entry tertangguh ye. Ada 3 cerita pasal kad raya mungkin untuk petang ini. Ini cerita yang pertama. Yang kedua dan ketiga menyusul kejap lagi, tengok keadaan kalau bos tak pantau. HAHA.


Walaupun dah lepas raya, aku rasa aku perlu jugak publish cerita pasal orang yang bagi kad raya pada aku. Rasa terharu deh. Sebab tahun ni aku dapat 3 SAHAJA kad raya. Dari Yui, Kak Reen and Dila! :)


Ini dia kad dari Yui. Thanks! <3



Maaf ye lambat respons, sebab balik kampung 27 hb 8 ritu baru tau kad sampai. Nak mesej bagitau dah sampai, tapi tak ada nombor Yui pulak. Kad ni jugak sebenarnya hampir hilang, sebab mak lupa letak mana. hehe. Tambah2 dengan rumah yang bersepah tu. Jenuh jugaklah mintak tolong adik carikkan. Nasib baik jumpa!


Siap ada doodle pink yang comel itu. Tapi kurang terang, kamera cap ayam sebabnya. sigh*



Bila Yui hantar kad ni kat Nita, baru lah aku tau yang beliau ni kerja kat Bank Rakyat rupanya. Nak ikutkan aku baru je kenal beliau, tapi beliau sangat friendly dan aku rasa senang untuk singgah then drop komen kat belog Yui.


Thanks Yui!

Tahun depan sila hantar lagi. :D



Comments

ur welcome dear..

soei,xkasi duit raya..heheh,tahun depan la ea..

ngeh3..
HEROICzero said…
tahun ni dapat dua je kad raya . keh3x~
YouSOF said…
Kau kira beruntung sebab aku dapat 2 keping je kad raya, syukur.. ;)


Raya tak lepas lagi, masih ada baki 2 minggu lagi hehe.
Teratak pena said…
bestkan kalau dapat kad raye...
dhiera zainudin said…
banyak jugak dapat kad raya ni~
Cik Anita said…
@nuyui a.k.a miss NUSHA

haaa..
camtu tahun depan wajib bagi!!

hihi
Cik Anita said…
@HEROICzero

oke la tu dari tak dapat langsung..hehe
Cik Anita said…
@YOUsoF

tahun depan mesti ko dah tak dapat! haha.

raya lag eh? selamat raya~~
Cik Anita said…
@Bayu Kenangan

rasa dihargai sebenarnya...
Cik Anita said…
@dhiera

nape?
dhiera tak dapat dah eh?

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA