Perihal Beli Kain Pasang Online :)

Assalamualaikum...


Kalau sesiapa yang still ingat, aku ada cerita perihal baju untuk Konvo tempoh hari kat SINI. Baju yang aku tempah tu dah sampai sebelum raya hari tuh. Kiranya dalam bulan puasa lah dia sampai. Maaflah, lambat aku nak update. Dah berkurun baru aku sempat nak share.

*excited gila masa dapat*


So far, kepuasan hati aku dalam 85% lah. Kira gred A lah jugak. Nak bagi gred yang lagi rendah rasa macam tak patutlah. Sebabnya, beli online tu memang berisiko besaq kalau kain dia tak sedap ke apa. Yelah, tengok je cantik kan. Material kain tu kita tak dapat nak pegang-pegang.


Hasilnya kain yang aku dapat macam ini :)


tadda...

. Bunga dia dari dekat.



.jarak jauh.


Bunga-bunga pink dia macam kurang lah, rasanya masa display tu bunga dia banyaks. Yeke? ke perasaan aku je. Cer korang tengok kat SINI ada beza tak. Aku nak upload pic lain tak lepas pulak. grr

Nice jugak lah aku rasa. (positifkan diri). Cuma kain dia tu agak keras sikit. Then macam panas kat badan. Aku tak taulah nanti time konvo rasa sedap kat badan ke tak. Risau jugak lah, sebab jenis kain dia macam mudah tertarik-tarik. Ha, aku konvo 19/10/2011 ni ye! Rabu sesi pagi. Marilah datang jenguk saya bagi bunga-bunga cinta di bumi UPM Serdang! :D


Walau camna pun, aku dah tempah dan buat kurung moden. Nantikanlah kemunculan bajuku yang cantiks ini. Ye kok ye kalau cantik kat badan aku lah.

Comments

Zana Adieyza said…
konvo dekat UPM serdang yer.. x jauh dr putrajaya tu.. tp hari bekerja la cik anita,s o x dpt la nak pergi sana.. congrats yer dear..

mcm ada beza cikit baju yg dpt dgn display tu.. hope baju ni nanti nampak cantik bila dah dipakai..
18/10 tu sila sediakan hadiah brthday utk yui ea..hehhe..

slmt berknvo..sbr aje ea..nantikan pakaian konvo tu..
Teratak pena said…
selamat berkonvo...teringat lak adik-adik konvo kat sana...
puanstoberi said…
Insyallah, cantik tu. Ha.nati pas konvo leh la turun KL. Akak blanja minum (serta makan)

Hihi :>

Blanja makan lagi bes kot dari bagi bunga kan. Huhu (T__T)
eima said…
mungkin lepas basuh dah tak panas kot....a'ah la lain benor bunganye ... cam yg nita dpt ni bunga kurang la
Cik Anita said…
@ZaNa aDieyZa

aah dekat lah kita, tp terkena hari biasa pulak. Memang susah nak datang. rugi dah gift dari akak. haha. perasan!

thanks eh.. :)

hurm. mmg x sama baju tu. tp redho je
Cik Anita said…
@nuyui a.k.a miss NUSHA

ouh bufday Yui?
wah. yang keberapa tuh?? jeng3
Cik Anita said…
@PUANSTOBERI

eh?
really? hihi.

Nanti adik comfirm order eh. Best jugak kalau boleh jumpa akak.

:)
Cik Anita said…
@eima

mak kata cam kain langsir! sampai hati. T_T

hehe. harap camtu lah!
salam Anita..Tahniah ya! Teringat masa g konvo Abg k.atie di UPM serdang gak....
cik dila said…
ni yg ko ckp mahal tu ek?
ish,aku kalau bab beli on9 ni memang tak berani..sbb tak boleh tgk depan2..
tp takpela,dah beli.. pakai je,mesti chantek..
taniah nak konvo dah...baju tu tengok mcm lain aje kat display tu mcm cantik aje..entah lah..mata kak ita yg lain kot...

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA