UPSR hari ini : Semoga Berjaya Adikku Husna :)

Assalamualaikum...


Ah. Sibuknya aku hari ni, dah pukul 12 baru aku free nak mengular-ngular. Tak sempat nak update apa-apa cerita. Entah kenapa sejak kebelakangan ni ada je idea nak tulis. Tu rasa tak syok je kalau tak update apa-apa cerita baru.


Oke.


Aku nak ambik kesempatan yang ada ni, nak wish GOOD LUCK untuk adik aku yang ke 3 ni. Dia anak yang ke sembilan dari seploh adik beradik. Aku suka panggil adik aku ni dengan nama Kenit je, sebab dia ni kecik molek orangnya. Tapi walaupun kecik, bergaya aduhai mengalahkan kitorang ni ha. Sabor jelah... Walaupun kecik, mulut tak stop macam bertih jagung! hihi (jangan marah)


Jawab exam baik-baik si kenit!


Aku ada berjanji sesuatu dengan dia kalau dapat result bagus. Tapi bukanlah janji yang lumayan sangat. Aku cuma janji nak bagi dia rm10 setiap A yang dia dapat. Tapi dengan syarat minima 3A. Kira kalau dapat 5A dapatlah 50 hengget! Itu je yang aku mampu. Kang janji lebih-lebih aku tak mampu susah wooo.


"SA'FFA TUN HUSNA nama saya..." saya dah tak single. :P



.love.


Ni picca kitorang berdua masa raya hari tu. Oren sungguh! silau aku nengoknya. Dengan langsir oren, cat dinding pun oreng. Mereng jadinya...


Si Kenit ni jugak ada cita-cita nak masuk asrama penuh sembang-sembang dengan aku temph hari, dia mengharapkan masuk SABDA. (Asrama penuh Bagan Datoh). InsyaAllah boleh cik Adik, yang penting belajar rajin-rajin jangan nak main main hp aje.


*pesanan ikhlas dari kakakmu Anita* :D


***

Comments

puanstoberi said…
ala..comey. ada lesung pipit.
meh akak nak add FB dia, leh kenal2 kan dgn anak buah akak yg form 1 tu.

Eh??

Bahahahah. (T__T)
wah2..comel la..

meh2, kenal dengan adik yui yg nakal tu..hek hek..
suri said…
hai yang anita...
wah bukan main lagi ye oren kamu.asal tak der hidangan buat oren atas meja tu hee

ha..ce jwb,,cer jawab heeeee

p/s:kakak dan adik sma kiut miutt
Teratak pena said…
semoga barjaya dan apa yg dicita-cita akan tercapai
good luck untuk saffa tun husna..buat yg terbaikkkkkk...ok..comel sesanggt...suka tengok lesung pipi dia....suka lah colour oren..tahun depan kak ita punya tema lag nita..jelos lak tengok family nita..yg dah memang cute miut...
Cik Anita said…
@PUANSTOBERI

hehe. jangan puji2 dia sangat. nnt dia kembung semangkuk!

ehh? dulu pun akak pernah komen camtu.. huahuahua
Cik Anita said…
@nuyui a.k.a miss NUSHA

umur adik Yui bape?? darjah 6 gak ke?
Cik Anita said…
@suri

salam kenal cik suri..

ahha.. yeke sama kiut miut? mekacih..hihi. nak kena bagi duit raya nih..
Cik Anita said…
@Bayu Kenangan

InsyaAllah kak siti. itulah yang diharapkan... :)
Cik Anita said…
@anitadiana

Terima ksih Kak Ita..
alah, kenapa nak jeles pulak. Setiap family tu kan ada kelebihan dia masing2.. :) meh2 jadik akak angkat Nita meh.hehe
Anonymous said…
wah ! kakak ku nie xlupe kat aq ea...
terime kasih kak....
tiap mlm kak call una...
tye exam cmne...
bgos la...!
cyg kakak...muah!!!
me kasih gak da ksi kte2 smgt...

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA