Help Rumah Aman & Jomm Derma!

Assalamualaikum dan selamat hari Selasa.


Selasa yang indah aku rasa, sebab cuaca yang hujan-hujan renyai dan buat aku rasa tenang je perasaan ni nak pergi kerja.


Pagi ni datang-datang je kerja, aku on PC then pastu benda wajib ialah blog walking mana-mana yang aku sempat nak singgah. Lepas dah bw, aku memang merajinkan diri cek Nuffnang sebab nak tengok nilai BE tu naik ke tak. hihi. Alhamdulillah naik beberapa sen. :)


Then aku ternampak cam ada iklan kecik belah kanan masa bukak akaun Nuff tu. Maka aku kliklah. Tertera DONATE untuk RUMAH AMAN. Donate ni dengan klik je nilai yang kita nak. Tapi tolak duit earning Nuff yang kita dapat. Maka aku pun klik lah bape RM yang aku rasa macam nak bagi. Nak kedekut-kedekut sangat tak kemana pun duit tu.





Aku bukan nak cerita yang pasal aku derma tu, aku cuma nak ajak kalian pun derma sekali oke. Kira peromosi lah ni, nak jadi duta Rumah Aman. hehe. Pada yang ada duit dalam akaun Nuff tu. meh2 derma. Jangan duku-dukut oke. Tak bagus! Walaupun dalam nilai RM1 pun dah cukup membantu. Nilai yang ada untuk kita donate tu, RMI1, RM5 dan RM10.


.c0ntoh donate yang aku klik tadi. Nilai donate & earning nuff aku tutup :P


P.S:ini kepada yang belum buat jelah. Ke sebenarnya korang dah derma, cuma tak cerita je. Eh?

Comments

wah..bagus2 nita ni..

p/s: eh,xmhl la yunk..jimat tu..leh cover 2 mggue lebh!
bagus lah nita ne..kak ita pun tak cek pun..berapa sen entah.....
Cik Anita said…
@anitadiana

cek lah kak ita! best tau walaupun naik dua sen..:P

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA