Lapar Steambot!

Assalamualaikum...


Ding dong jam dah pukul 5 petang. Masa nak balik rumah! Tapi aku belum rasa nak balik, sebab aku rasa gelisah belum update belog untuk ini hari. hehe.


Tapi tak boleh cerita banyak-banyak. Sebab kena OT. Hujung bulan ni paham-paham ajelah. Siapkan report yang entah bila nak siap! Arghh.. Sakit otak nih.


Aku cuma nak cakap, aku teringin gilaaa makan steambot yang seperti di bawah ini. Aritu dah makan masa bulan puasa dengan kakak aku. Abang ipar belanja. Tapi ini teringin lagi! Steamboat @Kuang. Korang tau x? Steamboat yang masuk dalam tv3 Jalan-jalan cari makan tu. :D


laparnyaaaaa...

Comments

dila said…
ha...ni la yg abang aku ckp tu..steambot kat kuang,kua kat JJCM....jauh x...nak peeegiii.....
dhiera zainudin said…
baru lepas makan. tgk ni macam nak makan lagi~ kat mne ye? selalu steamboat mkn dkt flamingo atau seoul garden je~
Marlina Mohtar said…
terliur juga tengok gambar ni :) akak pun dah lama x makan...
puanstoberi said…
kuang?? kat mana eh??

Makan kat serdang tu je lah..oke gak kan. hikss
sedapnya..slalu p johny aje..jom nita!
sedapnya....jom gi stemboot...
cik dila said…
tak suke sgt steamboat. kalau BBQ tu suke..haha..

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA