Pergi disco tu bangga sangat eh?

Assalamualaikum...

Aku nak bergosips lah di petang-petang hari ni! hihi :D MAAF YE*


Alkisahnya, aku duk tengok-tengok FB then nampak status salah seorang rakan di kampung daku ni. Wah gituuuuuuu perasaan aku bila nampak dia duk rasa macam bahagia nak pergi Zouk ini malam? Adakah kalian tahu Zouk itu apa? Ke ada yang tak tahu. Tapi aku rasa, walaupun kalian tak pernah pergi mesti tau jugak lah sikit-sikit.



Bagi aku lah kan, ko nak pergi tu. Pergilah! Salah ke tak salah, itu boleh fikir sendiri. Pandai makan, pandailah simpan. Ye dak? Tak perlu kot nak share dengan semangatnya anda nak pergi tu. Sebabnya aku tau kamu tu adalah orang Melayu dan Islam. Kawan satu sekolah lah pulak. Cantikkk pun ye!


Mungkin dia pergi tu baik-baik saja kat sana. Tak buat apa apa, just lepak-lepak. Tapi tak perlu lah nak lepak kat sana kan. Eh tapi suka hati dia lah kan nak lepak mana-mana kan? haha (aku memang penyibuk)


Aku bukanlah baik sangat nak tegur orang supaya jangan itu dan jangan ini, tapi memuhasabah diri ambik mana yang baik dan buang perkara-perkara yang tak baik.


Wallahualam.

Comments

mrs kayrul said…
aduh kalau mak pak budak nie baca kompem kena rejamnya la..
puanstoberi said…
harus la dia nak letak. bkn seme org 'mampu' nak ke situ. huhu.
opss..xtau zouk tu apa..hehhe..
saya cello191 said…
apa itu zouk~~

lepak kedai mamak suda..^^
ila said…
bangga melakukan mksiat.
taktau la nk jadi ape umat skrg nie
betul tu nita....kekadang dalam FB tu siap berpeluk ,bercium dengan penuh atas meja air haram tu..agak2 lah kan...tak paya lah nak tayang 1 dunia...
Cik Anita said…
@kayrul-shah

nasib lah kan mak pak dia tade FB. HUHU
Cik Anita said…
@PUANSTOBERI

heehehe!

ye sudah pasti harussss
Cik Anita said…
@saya cello191

lepak mamak makan canai pun sodap!
Cik Anita said…
@ila

MasyaAllah.

Dielakkan!
Cik Anita said…
@anitadiana

tulah risaunya FB ni. Nampak semua yang buruknya..

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA