Pre- Convocation Day with bff's! :)

Assalamualaikum & salam jumaat yang barakah.


Terima kasih ye atas ucapan tahniah dari korang sebab konvoku 19hb yang lepas. TERIMA KASIH sekali lagi. Konvo memang best. Tapi penat dia aku rasa sampai sekarang tak hilang-hilang. Tapi lega dah tak pikir macam-macam dah.


Ekceli aku dari pagi upload picca kat bawah ni. Lambatnya ya Rabbi! Sebab tulah dah hampir tengahari ni baru aku update cerita. Semalam terpublish ww. Padahal dah Thursday. Entahlah, aku dah tak ingat hari. Padahal hari-hari tengok hari.


Pre-Convocation ni kitorang tempah satu photograper! Then beramai-ramailah kami berkongsi bayar sebab nak jimat. hehe. Hasilnya, aku puas hatilah. Just shoot and burn! tak ada album-album lah. Kalau nak cuci sendiri.


kredit to abang AJAI. Kalau korang rasa berkenan boleh tempah dekat dia. Orangnya sangat nice, lembut je cara dia cakap. Senang nak bawak berbincang. Aku memang suggest lah kalau korang nak tempah kat dia. Jugak dia ni photog pengantin. Sebenarnya abang kepada roomate aku dulu masa tahun 1 iaitu Moon.


Mehla layan gambar-gambar kat bawah ni yeee..


1st pic aku letak ini. Yeeeehaaa! picca lompat2 memang kesukaan ramai! dats mean yeayy kitorang dah convo ^_^

all about sahabat!












baring-baring pun jadik.











hye! I'm single but not available until i'm ready yet! ;D

(apa kejadah aku cakap cmni)


p/s ada dua lagi entry tentang convo ini. Entry dengan family & hadiah-hadiah convo!



***



Comments

Zana Adieyza said…
comelnya nita.. tahniah k sbb dah convo..
puanstoberi said…
wiee...
kekda tgk ramai graduate dari UPM yg buat outdoor ni.
Ke sbb aku ni takde kawan lain yg grad thn ni. Huhu :D
mrs kayrul said…
tahniah ye...siap ada pre-convocation lagi...
wah2..cntik semuanya..

erm,tetiba rasa nak knvo lak..

wwaaaaa!!!!
HEROICzero said…
cantik hasil nya . =)
Teratak pena said…
tahniah!!!! teringatlak konvo adik di UPM dulu... huhuhu
Myra Arshad said…
haha. caption ayat last yg tak menahan tu. hihi :p

whoa. jelesnya tengok akak dh grad. haish. mra punya lambat lagi. ada lagi 3 tahun. grrr ^_^
ghost said…
lebih ceria dari yang sebelumnya,cik Nita.
YouSOF said…
Yeay! Ada jugak entry sambungan convo ni.. ;D



Melompat dalam gambar, cara meluahkan perasaan gmbira yang paling femes.. hehe
mama zara said…
smpai at..pict ak n ko 2 xder pn ek..len sume ad...uh...
cik dila said…
hoi,habeh la runtuh jambatan budak2 tuh korang dok lanjan. hahaha

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA