Rambut oh rambut!

Assalamualaikum dan selamat bercuti di hujung minggu!


Hujung-hujung minggu camni sebenarnya syok kalau badan -badan kita ni di manja-manjakan dengan kasih sayang. Tapi jangan salah paham, bukan manja-manja yang ehem itu. Tapi manja-manja macam lulur-lulur badan, mandi sauna, mandi bunga dan segala mandian. Then kalau bab rambut, stim-stim rambut buat treatment ke. Ada orang yang basuh-basuhkan ke. Wehhu. Aku memang suka lah.


Tapi yang tak sukanya, sebab duit tak boleh ke arah itu. Duit tu memang ada walaupun sekupang, sebab tak boleh cakap duit tak ada kan. Tapi jangan nak membazir ke arah yang tak sepatutnya. T_T. Jadik aku pendam lah hasrat di jiwa ni supaya tak ikut nafsu serakah ni.


Nafsu aku sebenarnya sekarang ni sangat lah kepingin memanjakan rambut yang dah bersawang! Bersawang habis aku rasa, sebab labah-labah pun dah boleh hinggap! Argh. Gerammnya. Paham-paham jelah, kalau rambut yang pernah dibuat teknik melurus. Makanya bila dah tumbuh rambut baru tu, tak terurus muka ni. Aku sendiri tengok cermin, takut dengan muka aku sendiri. haha. (oke ini tipu)


.sekadar gambar hiasan.

(ini rambut orang ke rambut puntianak?)


^_^

Comments

LadyBird said…
mcm bukan rambut manusia jerk.. menakutkan tul org dlm gmbr tu..

lady suka kata2 ni

"Aku bukan gadis manja yang korang cari, bukan gadis cantik yang suka dikejari. Aku gadis biasa yang turun ke bumi untuk mencari cinta Illahi :D"

berseni..
HEROICzero said…
hehehe treatment ni senang je trick dia . pergi ke tempat yang ada buat pakej . rawatan pertama murah je , rm18 mcm tu . then , x payah pergi dah lepas tu . keh3x
Chekgu Azrine said…
sis,..akak jarang jugak treat rambut kat kedai.. selalu basuh n potong jek..
puanstoberi said…
ayuh kita ke kedai utk manja2 kan rambut.

Nita carik kat deal2 tu. ada je yg murah2. salu akak tgk utk treatment ngan skali straighten tu. ce carik :)
Unknown said…
cepat cepat pi buat rebonding...huhuhu

pakai jer syampu bawang.. sure rasa lebih segar sbb diperkaya dgn ginseng..
bagus2...kak ita suka tenguk perempuan berambut panjang tapi lurus lah...kalu kerenting tu tak best lah..tapi kalu panjang sanggat dalam pic nita tu seram gak lah bila jejalan memalam ..rambut biar mcm tu..comform lari...
cik dila said…
seronok kan kalau dpt pi spa ke,huiih..

ari tu br je wat treatment rambut. pastu kena tunggu thn depan kot br buat lagi. hahaa..takde duit..

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA