Hari 18 - benda paling mahal yang anda pernah beli dengan duit sendiri



Assalamualaikum.

Aku rasa macam tak ada lah. Apa eh paling mahal? Kalau ada pun, bukan duit aku pun. Duit PTPTN semua tu. Tak pun duit mak ayah aku. Sebab kerja pun belum stabil, mana mampu lah eh nak beli barang mahal-mahal benar.

Mungkin soalan ni soalan coming soon yang aku boleh jawab. Barang yang paling mahal aku beli is kereta idaman ini. Wewwiit!

.nama saya si comel putih gebus. kredit gugel.


p.s hihi. tak menjawab soalan pun kan. Tapi memang benar lah, tak keluar kat otak aku ni. Barang apa yang paling mahal aku pernah beli.



Comments

AnaAnne said…
amboiiii ko jah..memang class
wah2..dh dpt t yui nak nek ea...
Much Melo said…
suzuki swift! cantik! gebus!
puanstoberi said…
nak tompangggggg........
Myra Arshad said…
dah beli si putih gebus ni bole aa drive mai penang. yer dak? :p
nak tumpang naik..keta baru..he...bestnya..kena rajin cuci keta selalu ne warna putih..
Cik Anita said…
@nuyui a.k.a miss YUI

oke beres~
sungai siput terus Nita datang..hihi
Cik Anita said…
@Myra Arshad (:

aiyaaa,,

manyak jauh woo. sila isi minyak ar. :P
Cik Anita said…
@anitadiana

hihihihi.
doakan Nita kak Ita! :P

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA