Makan-makan bersama sahabat.



Assalamualaikum.


Malam tadi aku keluar makan dengan kekasih-kekasih hati yang tersayang. Dayah dan Effa. Dah berbulan plan sebenarnya, tapi asyik tak menjadi saja. Maka malam tadi berdeting lah kami bertiga. Tapi picca yang ada hanya aku dengan effa sahaja waktu makan tu. hihi. Si Dayah hanya menjadi jurugambar yang tak di iktiraf.


yang kanan itu housmate tersayangku.Effa. tak single. :D



.ini Dayah.curik picca di FB beliau. Single tau! :)




Makan ikan besar lagi sedap malam tadi. Tomyam dia pun super power, sayur dia pun rasa fresh and green! Yerp. Sedap barangkali aku ni jenis makhluk pemakan. Semua makanan pun aku kata sedap. Memang tak rugi kalau ada yang nak belanja aku makan. So? paham tak maksud aku?

Jumpa-jumpa before aku resign next week sebenarnya. Dont worry lah kalian, InsyaAllah walaupun kita sedikit jauh selepas ini, aku takkan lupa dekat korang.

***


Comments

huda said…
hahaha...nak jugak letak pict aku wehh!...sabo je la...:P
cik ika said…
hee..tom yam..yummy~~
puanstoberi said…
Nati da dkt bleh la akak blnja Nita lak. Hikss :)
org perempuan x terlepas drpd bergmbr.. heheh.. termasuk la farah..

p/s ~ selamat tahun baru..=)
bila nk blnje yui lak ni nita oit..huuh.
Eko Marwanto said…
Wah enak makan-makan...

--------------------------
eko marwanto
bestnya kenapa tak ajak kak ita makan sekali...he.he kang tak cukup lak...
YouSOF said…
Sekali sekali dapat makan sedap² dengan kawan memang seronok kan.. Lebih² lagi makanan memang enak.

Oh.. Nak resign dah ke? Syukurlah ada peluang yang lebih baik kan.. All the best!

Ke sebab dah nak melangkah ke gerbang perkahwinan?.. ;D

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA