Merajuk

Assalamualaikum.


Aku merajuk sebenarnya. Merajuk dengan kalian keluargaku yang tercinta. Tapi aku coretkan di sini? Ah sungguh tidak punya rasa malu barangkali begitulah kalian mengata aku. Sungguh hidup ini umpama tiada rahsia. Semua keluhan jiwa dan rasa perlu di kongsi bersama di sini. Seolah mahukan satu dunia mengetahui apa yang tersirat di hati.





Ya.


Terasa hati kerna kalian meninggalkan aku. Terasa hati kerna aku dipinggirkan dengan majlis kalian yang meriah itu. Jauh sangat kah aku ni? Di kota London barangkali kalian beranggapan aku berada.


Kadang tersedar. Aku tiada wang yang berjuta untuk hidup bersenang lenang. Tiada kerja yang menjamin masa depan untuk peroleh bonus yang menggembirakan. Sangat jauh berbeza dengan kalian.


Semakin aku ingin pergi jauh meninggalkan kalian. Tiada apa yang membahagiakan. Semuanya menyesakkan fikiran. (ayat tak boleh belah)

***


HAHA. Gelak besar kerana aku terasa hati dengan perkara entah pape semalam. :P Sebenarnya dorang pergi makan-makan beramai-ramai, tapi tak ajak aku. Memang tak logik aku merajuk.


Sekarang mood dah ok pun. Gedik aku ni! :)

Comments

puanstoberi said…
Alahai...siannya dia..meh sini meh..makan2 ngan akak meh.. :))
heheh..kalau farah pon majuk juga.. sbb farah kuat merajuk..=)
HEROICzero said…
eh makan2 pun boleh sentap jugekk~

hahaha. =)
BeloG MTT said…
Alahai shiannya. Kena tinggal yer. Takmo merajok lama lama :P
sailaaf said…
kecik ati jugak.org x ajak.
Cik Anita said…
@PUANSTOBERI

hihi.

ni nak dtg ni jumpa akak nih.. nak bagi makan apa tu? :D
Cik Anita said…
@nur farahin binti sulaiman

Rasanya bukan Farah je, gegadis yang semua kuat tacing macam kita kot..

hehe :P
Cik Anita said…
@HEROICzero

ehhhh.

harus boleh!

kenapa x boleh?

:P
Cik Anita said…
@BeloG MTT

hee..

dah tak dah~

yeehhuuu.
Cik Anita said…
@sailaaf

hehe. tapi nak diikutkan hati mmg payah kan? buat tak tau jelah ni..

:)
YouSOF said…
Hehehe merajuk tu boleh, tapi biar kena dengan tajuk.. ;D

Kawan bagi makanan, baiklah rajukan kau tu kan.. heheh
alahai..meh yui blnje mkn nak..mai2..
alai hai..merajuk ...nanti cepat tua nita...

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA