Sangat Menggemparkan! :(

Assalamualaikum.


Dah lama sangat aku tak baca berita online pagi-pagi hari, then pagi ni terbw belog Mazidul. Then aku terjumpa entry INI. Dan lebih mengejutkan dengan paparan cerita dan video di sebalik cerita dalam belog tu. (pesanan: benar-benar 18SX!!!)


Dan serius menyesal aku klik dalam opis ni sebab ada supervisor aku belakang aku. Then dia nampak apa yang aku klik tu. Aku tak sangka pun belog tu camtu. Uwaaaa T_T


Mesti orang dalam opis ni dah salah anggap kat aku. :(



***Dan sekali lagi aku rasa macam malu dengan bangsa sendiri. Ya Allah, semoga mereka di berikan petunjuk dan hidayah Mu.

Comments

apa ni..wat suspen je..nak p ke x klik ni..aishhh..
sailaaf said…
hahahah...samalah.suspen nih..
dunia kian sakit disebabkan perangai manusia skun nie menjadi2..
kak ita mklick pun tak boleh...dah tutup kot....
Cik Anita said…
@nuyui a.k.a miss YUI

hehehe. dah hilang dah suspen die,
Cik Anita said…
@sailaaf

hihi. kalau suspen jangan klik.
Cik Anita said…
@anitadiana

aah kak. tutp dah. tak yah tgk pun xpe. seram..

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA