Satu Malam Kubur Berasap

Assalamualaikum.


"Indah khabar dari rupa"




Ha, itulah dia yang boleh aku simpul kasih kan tentang cerita yang macam besh gila. Tapi yang best tu, cuma part yang ada kat iklan tu aje. Macam biasa bintang yang aku nak bagi ialah 2 dari 5 bintang. Kawan aku nak bagi 1 bintang je. Hentam lah labu.


Logik tak logik lah, tiap malam nak korek kubur. Tak boleh korek siang-siang ke? Dahtu korek sorang-sorang. Dah namanya cerita nak lawak, tapi tak menjadi sangat lah lawaknya. Aiseymaann. T_T Tapi aku ada gelak-gelak lah jugak.


Then aku suka lah dengan hantu pompuan yang kat bawah ni. Entah sapa tah nama dia. Tapi aku suka sebab dia cantik. Cuma dalam tu dia cekci sikit masa part mandi malam-malam tuh.



Jugak apa yang selalu aku cakapkan, korang tengoklah. Sokong industri tempatan! Lain orang kan lain pendapat. Kot korang tengok, tapi korang cakap best gila.

:)

Comments

SI MILLY'S said…
standard la an cite antu melayu. huhu. almost semua indah khabar dr rupa. baru tgk trailer pn da tau ape 'rupe'nye ;p

#maafsedikitkeji

Cik Anita, girl tu name die Ain. my schoolmates. mmg dr skola lg da HOT! :)
puanstoberi said…
Hahaa..mujo takde keinginan nak tgk. Huhuhu
sailaaf said…
tula..ada ckp tak best..
yang pmpuan tu mmg seksi.nampak badan.masuk metro aritu.hehe..
Cik Anita said…
@? milly molly ?

haha.

xpe2..keji2 sikit boleh di atur. memang betul pun. :P

ou ya? dia memang hott?? wah-wah. naseb baik cantik kan. :)
Cik Anita said…
@PUANSTOBERI

ha.

jangan tengok kak reen.

tah pape.

huuu
Cik Anita said…
@sailaaf

tunggu je keluar raya tahun depan.. hehe
Zana Adieyza said…
tunggu cd or youtube jer la.. skrg ni macam kurang rasa nak ke panggung wayang.. huhuhuuh
Cik Anita said…
@Zana Adieyza

xpe2..

akak sibuk dengan aktiviti lain yg lagi best dari tgk wayang!
YouSOF said…
Ada orang cakap best, ada orang cakap 'best sangat'.. Lain orang lain pendapat.

Tapi kadang² aku pun macam terasa rugi duduk dalam wayang tu bila lawak cerita melayu yang diaorang bagi tu 'kelakar' yang amat.. Terpaksa gelak pun iye.

Dan aku belum tengok cerita ni lagi.. hehe.
YouSOF said…
*Lupa nak puji pelakon baru memang cantik bila bertudung.. Tapi gambar kat poster tu.... Tiada komen. Sendri mau ingt.
sengal-sengal pun kak ita suka kot cite hantu lawak ne..
wawaiyus said…
best ker cite ni?
jom tengok ni http://youtu.be/GlISz6zLXYQ

then comment la :)
i make it by myself ;)

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA