Siapa pernah buat 9 benda ni masa kecik ATAU sekarang?

Assalamualaikum.



.senyum di pagi hari.kredit.



Jom imbau kenangan-kenangan lalu yang kita pernah buat. Dan aku rasa, semua ni aku pernah zaman dulu-dulu. Korang ada buat tak macam yang di bawah ini :


1. Naik kereta,tengok bulan & ingat bulan ikut kita.

2. Naik basikal,boleh lepas tangan dari 'handle',rasa hebat.


3. Masa sekolah, ada orang bagi susu free,lepas ambil sekali,menyamar jadi orang lain,beratur ambil air lagi.

4. Lukis burung guna huruf 'm'. :)

5. Masuk ke dalam bilik, lupa ape yang nak dibuat, keluar semula, baru ingat semula.

6. Masa kecil, lukis matahari di penjuru atas kertas lukisan dan antara bukit.

7. Masa kecil, fikir bentuk hati yang sebenar macam ni-; ♥

8. Tutup peti ais dengan perlahan, sebab nak tengok bila lampu dia mati.

9. Cuba 'balance'kan suis lampau antara ON dan OFF



*Tersengih-sengih aku baca benda alah semua ni yang memang betul!

***

Comments

semuanya pernah buat..

opss!! kantoi lak..hahah..
puanstoberi said…
ada yg penah buat, ada yg tak.

Tp yg no. 5 tu mmg smpai skang buat. Kadang kat opis pun sama. Nak gitau adik2 akak satu menda, keluar bilik, pastu cam blank, eh aku nak ckp apa, masuk balik, then baru tingat. Hihi.
kak ita ada yg pernah buat dan tak pernah buat..rindu gak masa dulu-dulu..budak2 sekarang ne lain ...main komputer aje ne...
suri said…
koyak buku kat tengah2 haaaaaa
YouSOF said…
*TERSENGIH


Semuanya tepat belaka! Aku paling suka no. 2. Lagi hebat bila 1st time aku dapat angkat tayar depan lepastu pusing handle sekali. Serius rasa hebat masa tu! ;D

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA