Cerita tentang lapar.

Assalamualaikum.


Dalam mode mengeluh sebab aku dapat rasakan yang aku sedang bermasalah sekarang. Aku dalam mode yang sangat lapar. Lapar yang dalam keadaan tiba-tiba dan pelik. Aku makan nasik dengan banyak pun, nasik tu tak dapat nak hilangkan lapar aku. Sedangkan dah makan nasik 4x sehari.


Laparnya perutku sampaikan pedih ke hulu hati. Pelik lah. Pelik yang teramat sangat. Harapnya tak ada pape yang berlaku. Sampaikan aku fikir, aku ke yang makan ni. Ke benda lain yang tolong aku makan. T_T

Ya Allah. Kenapa dengan aku ni. :(

Comments

Chekgu Azrine said…
akak penah rasa macam ni sis.. bila akak terlalu stress..
cik dila said…
huiii,pikir positip je.. takde ape tu,kalau stress pun mmg kite jadi kuat makan..
Salam Anita..kenapa jadi camtu?bila anita tulis 'ada benda yg tolong aku makan'..seram lak k.atie.
Apapon,klu anita ADA rasa2 camtu,g kat darulsyifa,kot2 blh tgk2kan.tpt tu berubat menggunakn ayat suci Al-quran.
ATAUPON bak kata chekgu Azrine..maybe anita trlalu stress..bykkan berehat & jgn trlalu byk brfikir...
take care dear :D
kak ita kalu stress..lagi kuat makan...org lain stress tak lalu makan..kak ita terbalik pulak..tu yg terlebih comel tu..
Zana Adieyza said…
wah, terlebih lapar la pulak eh? kalau berterusan, baik cari jalan penyelesaian cepat..

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA