Kekasih hatiku 'Ally Iskandar' bernikah akhirnya!


Assalamualaikum.

Pagi-pagi aku dah terjaga tidur hari ni, aku terus teringat. Eh, Ally kahwin hari ni. sobs. Rasa cam tersayu plak kan? Mengada sungguh aku ni nak sayu-sayup bagai. HEHE. Terpaksa lah aku carik mangsa lain ni untuk perasan sorang-sorang. Dan aku rasa aku dah tau siapa retis lain yang aku nak poyo-poyo suka. Jeng jeng jeng. :P

Apa pun tahniah lah kerna beliau memperoleh bini yang sangat cantik! Sepadan dengan Ally yang aku rasa sama-sama bijak. Dalam mencari soal jodoh tu, kena cari yang sepadan kan baru kekal dunia akhirat InsyaAllah.

Good Bye Ally. (terus Anita membawa diri mencari pengganti baru) hihi.

Dan aku terfikir pulak, apa cerita ex tunang Ally dulu. Sedihkah beliau?atau redha kah beliau apa yang terjadi nih. Cepat benar Ally dapat pengganti. hee.

Orang laki memang camtulah kan? upssss. Bahaya statement. Tapi soal jodoh tu kan sudah ketentuan. :)


ikhlas,
Anita.

Comments

tahniah..

bgus gak yui lepaskan si ally ni dulu..

hahaha..
Chekgu Azrine said…
ahaha..kenapa tak sambar dulu ck anita..kan dah melepas..
boleh nyanyi kekasihku di ambil orang, tak pun pelamin anganku musnah!

hahahaha
AnaAnne said…
aqasha melepas awal2 lagi...elly pun melepas jugak...haish...kene guna plan B nie..hahahha
THE GREEN said…
poyo jer statement :-)
dhiera zainudin said…
tahniah buat ally. cantik kot bini die~
Myra Arshad said…
takpe kak. kumbang bukan seekor.

yg penting, jgn cantas laki org :)
Teratak pena said…
siannya dia... mungkin ada yang lebih hebat dari Ally yang menanti Adik Nita....
tahniah..cantik pasangan ini....
SI MILLY'S said…
Haa itulah. Ade gak terfikir pasal ex tunang beliau. Tah ape la kesah die an..

Btw, tahniah Ally ;)

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA