Berehat mencoret seketika. :)

Assalamualaikum.

Ramai sebenarnya yang sudah bertanya kenapa tiada coretan baru. Dan tidak kurang juga ada yang menyuruh aku mencoret apa-apa saja cerita. Maaf kepada peminat setia yang singgah di belog ini.

Buat pengetahuan kalian, belog ini akan berehat seketika. Mungkin dalam masa sebulan ini tiada coretan yang akan hadir. Mungkin juga sehingga dua bulan. Tetapi itu tidak berani aku nak janji 100%, kot lepas ni tetiba rindu nak update. Ada lah dia. hee.

Dalam masa yang sama, sekiranya aku punyai kelapangan masa yang banyak. Akan ku singgahi belog kalian.

Doakan daku dalam kesejahteraan dan kesihatan yang berpanjangan! InsyaAllah.

Ouh sebelum lupa, aku sudah punyai rumah baru di Batu Caves. Betul-betul dekat area kuil Batu Caves tu. Kalau sesiapa ada tau Petronas Batu Caves, rumahku ada di situ. Yeeha. Kot ada yang nak keluar minum-minum dengan aku. Jummmmm.

Ikhlas,
Anita.


Comments

dhiera zainudin said…
busy ye?? faha~ kite bukan blogger full time
alah..tak syok lah mcm ne...apa2 pun nanti cite ok...mesti rindu kat blog nita...
cik dila said…
batu caves? perghh. busy la tiap kali musim raya diorang.
wah..lama tu..tegur2 di fb ya..
Cik Anita said…
@dhiera

busy sket. hehe. hurm, itulah! tggu dah stabil baru update cam biasa. :)
Cik Anita said…
@anitadiana

rindu jugak kat belog akak! belog pun nama lebih kurang kan.. ada masa nanti ada lah cerita dia. :)
Cik Anita said…
@cik dila

time Thaipusan mmg aku kena duk rumah diam-diammmm!
Cik Anita said…
@- GC -

pi bertapa jappp. hee
Myra Arshad said…
hehe, kite pun rindu celoteh kak. update slalu tauu ! :D
Myra Arshad said…
hehe, kite pun rindu celoteh kak. update slalu tauu ! :D
Chekgu Azrine said…
Ala..ini tidak adil..tidak adil..versi akak..hehe

Keep on blogging sis..waiting for ur nx entry k

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA