Sahabat baik bertunang. Tahniah Zan! ;)


Assalamualaikum.
(mulakan entry dengan gambar yang berkaitan denagn topik utama perbincangan) :D

Alkisahnya...

TAHNIAH pada sahabat baikku cik Ruzana yang sudah menjadi tunangan pada pilihan hatinya Tuan Ubai yang kacak lagi bergaya. Yehhu. Aku tumpang gembira pabila sahabat baik selamat menjadi tunangan orang. Sahabat baik yang ku kenal dari tingkatan 1 lagi.

Mengingatkan kisah zaman hingusan, nak tergelak sorang pun ada. Dengan beliau ini juga, zaman sekolah menjadi sejarah yang masam-masam manis. Dan satu kisah yang aku sangat tak boleh lupa is, entah macam mana kami beramai-ramai nak mewarnakan rambut. Maka dengan riang hati gembira, berwarna-warna macam minah saleha kononnya. The prob is, warnakan rambut dekat asrama. (pengaruh rakan sebaya) :P

Bila sekolah buat sport check, habis dengan rakus rambut kitorang digunting-gunting dengan buruknya! Masa tu menangis-nangis lah kami. Tapi sekarang ni bila teringat, alahai budusnya! Hihi. Sangat memberikan pengajaran jangka masa panjang oke.

.duduk atas pelamin itu memang acara wajib.

.berposing sakan.

.kat gambar atas ni, dah ada 3 orang yang mak orang hokey. hee

Alhamdulillah sampai sekarang masih lagi berkawan baik dan aku berharap akan terus bersahabat hingga ke akhir hayat InsyaAllah. Dijangkakan majlis perkahwinan beliau di bulan Jun nanti. Berderet-deret ramai yang nak kahwin bulan 6 ni! Memang pengsan nak beli hadiahhhhh.

Eh lupa nak cakap, warna biru pun cantik jugak kan sebenarnya. Tapi jarang berminat dengan warna biru. Dan aku juga baru tersedar, aku sesuai dengan warna biru. :P kan? Baik cakap YA!

.si gadis biru. wewiitt.

Ikhlas,
Anita


Comments

shafie@ karun said…
hang ble plak nak tunag cik nita oii...hehe
Cik Anita said…
@shafie@ karun

hoh.

nak tunggu ko minang la cik Karun uii..

kah kah kah

:p
Cik Da said…
cik nita bila lagi tema oren ehhh hik3
ololo..cutenya..pasan gmbr ni kat fb..
THE GREEN said…
salam nita...

tu baru kawan yg bertunang..tuan blog bile lg?? :-D

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA